TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota-meet. Fjordparken, Drammen. 2.Aug. *bilder side 4*

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #334487  av kenmyh
 
Vision skrev:Om noen trenger en adresse til å plotte inn i gpsen. Mener jeg det er Jaob Borchs gate, 3012 Drammen.
, som er rett adresse. Evt ligget Tomtegata, 3012 Drammen rett over veien.

Om værmeldingen ikke skulle holde det den lover, er det også veldig enkelt å flytte oss til parkeringsplassen på CC, som er rett over veien fra Fjordparken hvor vi kan parkere under "tak" (motorveibrua). Slik at folk er garantert et nedbørsfritt treff :-)..
kenmyh skrev:Får se om jeg kanskje kommer, om jeg ikke har noe bedre å finne på :P Ikke at bilen min er så spesiell at det gjør noe :P
Samme hvordan bil du kjører, så lenge det er en Toyota :p
Jada, er en Corolla! :) En rød Corolla, til og med! ;D
 #334504  av Vision
 
kenmyh skrev:
Vision skrev:Om noen trenger en adresse til å plotte inn i gpsen. Mener jeg det er Jaob Borchs gate, 3012 Drammen.
, som er rett adresse. Evt ligget Tomtegata, 3012 Drammen rett over veien.

Om værmeldingen ikke skulle holde det den lover, er det også veldig enkelt å flytte oss til parkeringsplassen på CC, som er rett over veien fra Fjordparken hvor vi kan parkere under "tak" (motorveibrua). Slik at folk er garantert et nedbørsfritt treff :-)..
kenmyh skrev:Får se om jeg kanskje kommer, om jeg ikke har noe bedre å finne på :P Ikke at bilen min er så spesiell at det gjør noe :P
Samme hvordan bil du kjører, så lenge det er en Toyota :p
Jada, er en Corolla! :) En rød Corolla, til og med! ;D
Har hørt de røde Corollaene går mye raskere enn de blå!! :p..
 #334632  av Giske
 
woho, får med bilen min i morgen jeg også:-) Var ikke tannstanga som hadde gått likevel, var bare litt rust på det stakkars rattaksel-krysset. Litt rustfjerner funket fett som midlertidig løsning:-p

Sees i morgen folkens ;-)
 #334656  av ina
 
Var artig på treff i dag, bra oppmøte og mange nye mennesker...
 #334662  av Supramk3turbo
 
Ja, takk for et fint treff :D Mange fine toyota'r :D Noen har vell litt bilder å legge ut vell?? Jeg glemte kamera :cry:
 #334668  av mulle-mek
 
også qurtis sin bil da bare lækker :D
Vedlegg
rsz_1rsz_meet_003.jpg
rsz_1rsz_meet_003.jpg (35.32 kiB) Vist 4507 ganger
 #334675  av pkgrette
 
knall vær mange hygglige mennesker bra oppmøte . og mange fine toyotaer :D :D
 #334678  av roxbury
 
Bra oppmøte idag ja.
Håper å se flere av dere i jessheim på Onsdag førstkommende.
Mer info her: viewtopic.php?f=53&t=32465

Skulle prøvd å fått til en roadtrip før snøen kommer også.
Kansje en tur over grensa til søta bror eller.noe?

christian aka roxbury
 #334699  av Giske
 
Veldig bra oppmøte i dag, dette var kult! Jeg hadde trodd det kom 7-8 stk, men dette ble jo helt genialt :D Heldige med været også! håper at det ikke var noen som gikk glipp av dette i dag da, iom at vi ble nødt til å skifte "location" pga de teite boblene! :roll: :lol:

Laster forresten opp bildene som Espen/vision tok i dag. Legger dem ut straks:-)