TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil MotorExpo Bergen, Arenum, 21. - 23. august.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #335533  av Daniel HS
 
Bilde
Bilde
(Bilder hentet fra gatebil.no)

Noen som har tenkt seg ned i Arenum neste helg?

http://www.gatebil.no/index.php?id=2532&pageid=313

Var å så på testkjøringen der nede for noen uker siden, og det ser ut til å bli vilt!
Her er noen snutter fra testkjøringen.
http://www.gatebil.no/index.php?id=2623&pageid=116

Her kan dere også finne noen bilder litt nede i tråden:
http://www.bergen-gatebilklubb.no/jooml ... &Itemid=37

Skal si Fredric Aasbø kan kjøre, fikk sitte på noen runder der inne, kan ikke si jeg ble skuffet ;)

Bilde

Hvis noen vet om noen lure steder å henge opp plakater, evt vil ha en hengende i bilen, så har jeg en del liggende som skulle vært spredt! :)
 #335957  av James
 
Noen ts-ognere som skal på Arenum til helgen? Leste på en mail jeg fekk fra gatebil at det er mulig å få stilt ut bilene sine... Tenkte å ta meg en tur hvertfall. Kunne jo ha prøvd å få samlet Toyotaene våre litt :)
 #336123  av ure
 
Det er jo slik Stripa greie med Gatebil Fredag 21.08.09 kl 1900 og på Hurtigrutekaien,kansje noen Toyotas som skal dit :?:
 #336124  av Daniel HS
 
ure skrev:Det er jo slik Stripa greie med Gatebil Fredag 21.08.09 kl 1900 og på Hurtigrutekaien,kansje noen Toyotas som skal dit :?:
Yes!! :)
 #336129  av Daniel HS
 
Noen bilder fra testkjøringen for noen uker siden :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Denne har stått på Kverneland denne uken, gleder meg til å se den i aksjon! :)
Bilde
 #336134  av Daniel HS
 
ErikG skrev:Da var ihvertfall Hallon klar for helgen. Tatt 4-hjulskontroll i dag så da er alt på g.
Supert! Ser frem til denne helgen nå! Har kjørt rundt med plakat i bilen noen uker nå, og hengt opp alle mulige steder, så håper det kommer til litt folk... Min bil blir stående på utstilling der nede i allefall :)

Fikk enda litt mer reklame på den på mandag :P

Bilde
Bilde
Bilde

Meget dårlige biler, og skitne felger! :P
 #336216  av ure
 
Åssen gikk dette ga opp når det lynte og tordnet som værst, hadde øl hjemme som fristet mer enn biltreff i drittvær :lol:
 #336218  av Daniel HS
 
ure skrev:Åssen gikk dette ga opp når det lynte og tordnet som værst, hadde øl hjemme som fristet mer enn biltreff i drittvær :lol:
Tenker du på MotorExpo eller "På Stripa" med Gatebil Magazine?
 #336220  av James
 
CelicaGT skrev:Eg tar turen til bergen med supra'en lørdag (idag :-) ) Berre å helse visst dere ser en rød mk3 :-)
Tror jeg så supraen din kjøre rundtom på hurtigrutekaien .. Var en av folkemengden som stod under tak.. MR2en min var også å se der om du merket deg andre toyotaer :)
 #336221  av CelicaGT
 
James skrev:
CelicaGT skrev:Eg tar turen til bergen med supra'en lørdag (idag :-) ) Berre å helse visst dere ser en rød mk3 :-)
Tror jeg så supraen din kjøre rundtom på hurtigrutekaien .. Var en av folkemengden som stod under tak.. MR2en min var også å se der om du merket deg andre toyotaer :)

Er ikkje i bergen no. Er i Førde 17 mil vekke. Rekner med eg er i bergen i 11 tida Lørdag formiddag. :-)
 #336223  av James
 
CelicaGT skrev:
James skrev:
CelicaGT skrev:Eg tar turen til bergen med supra'en lørdag (idag :-) ) Berre å helse visst dere ser en rød mk3 :-)
Tror jeg så supraen din kjøre rundtom på hurtigrutekaien .. Var en av folkemengden som stod under tak.. MR2en min var også å se der om du merket deg andre toyotaer :)

Er ikkje i bergen no. Er i Førde 17 mil vekke. Rekner med eg er i bergen i 11 tida Lørdag formiddag. :-)
Sliten å trøtt her så leste ikke at du skulle der på lørdagen... men kjørte isåfall en rød mk3 rundtom :)