TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ijb`røde 92mod mr2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #336064  av ijb
 
har kjøpt meg mr2 mk2 i gjenn, det er ca 10 år siden min forge mk2 da hadde jeg en 90mod.
planene for bilen er og få den i god orginal stand og beholde den slik,bilen får nok ny lakk i løp av vinteren og masse stell :wink bilder kommer!
Sist redigert av ijb den 21 okt 2009 13:31, redigert 2 ganger totalt.
 #336073  av hmsilset
 
Ser fin ut mr2n da :D Gratulerer! Fet den andre bilen også!
 #336079  av ijb
 
håper den er bra,kjøpte den usett :shock:
har ikke fått den enda. kommer på hurtigruta over helga, gleder meg som en unge :D
 #336086  av ErikG
 
Spennende å kjøpe noe usett. Får satse på at alt er i orden.

Den 120n, den går ikke tilfeldigvis på østlandet?
 #336115  av ijb
 
ErikG skrev:Spennende å kjøpe noe usett. Får satse på at alt er i orden.

Den 120n, den går ikke tilfeldigvis på østlandet?
joda den går i bærum.

satser på alt er ok, men fikk den til en god pris, så jeg har litt og fixse for :wink:
i tillegg var jeg ute etter en 92+ som var mest muligt orginal, har ikke vert så mange av dem til salgs
 #336351  av ijb
 
da var bilen ankomet :D
bilen virker til og ver i ok stand, bortsett fra clutchen, men d var jeg klar over.
noe små plukk er der:
flexi røre på exsosen leker, har bestilt nytt.
karroserie er helt og pent, men lakken har vert hånd rubbet, så den er ikke så fin, har maskin rubbet og polert bilen i dag,og de ble veldi bra.
dette er en midlertidig løsning fram til jeg får tid til og lakke den.
skrudde også av spoyleren bak for og nå skikkelig i når jeg rubbet og polerte, den får ny lakk før den kommer på i gjenn.
neste uke blir de servis,regreim og ny clutch.
når jeg får lyst en helg i løp av vinteren kommer jeg til og leke meg litt med lakksprøyta og lakke bilen :wink:
vurderer da og også lakke lister og de sorte helt nede. litt usikker på dette, da planen var og holde bilen mest mulig orginal.
 #336376  av ijb
 
noen nye bilder
Sist redigert av ijb den 21 okt 2009 13:32, redigert 1 gang totalt.
 #336403  av inzane2012
 
kan trøste deg med at fra 94+ så var dem orginale med lakkering av lister og leppe i samme farge som bilen ;)
 #336561  av ijb
 
har nå tatt forte behandling på motoren og skiftet alle filter pluss plugger.
blir skiftet clutch og regreim neste uke, har satt bort denne jobben til verkstede der jeg jobber.
 #336780  av ijb
 
vurderer og droppe vingen på bilen, liker den bedre og bedre uten...
noen som har synspungt på de? :wink:
 #336783  av hmsilset
 
ijb skrev:vurderer og droppe vingen på bilen, liker den bedre og bedre uten...
noen som har synspungt på de? :wink:
Bilen din ser fin ut den, men vinge må du ha når du en dag finner noe du liker :D Hvist ikke kommer jeg til sunnmøre med gamle vingen min og monterer den med sicaflex ei natt :)
 #336784  av ijb
 
hehe... vingen liger ny grunnet på jobb, er bare de at jeg begyner og like den uten. kansje jeg skal sjå om jeg får fatt i en 94+ vinge.
 #336788  av hmsilset
 
ijb skrev:hehe... vingen liger ny grunnet på jobb, er bare de at jeg begyner og like den uten. kansje jeg skal sjå om jeg får fatt i en 94+ vinge.
Få den på fort,før du blir helt smakløs :D Bør være 94+ vinge ja.Ellers må du borre hull å feste de finnene på siden :? Går sikkert bare med lim også da men.
 #336794  av ijb
 
må få den på ja, før jeg blir helt tullen :? .får ta og lakke den i morga :wink: