TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Whats wrong with this picture?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #42279  av @lpher

Fant disse to raritetene idag..."finn feilene" LOL :D

@lpher
Vedlegg
rear window[1].jpg
rear window[1].jpg (9.89 kiB) Vist 3015 ganger
73.jpg
73.jpg (29.06 kiB) Vist 3015 ganger

#42281  av FalcoN

off... :?

#42285  av Erlend

Bluergh :roll:

Kan starte litt jeg da... den øverste: Fargen, neonen som ikke matcher ELLER er kul og maskeringen rundt lyktene foran. Hva med logoen på panseret, det faktum at bilen ser ut som den er på stylter, og hårfrisyren til han/henne som kjører?
Felgene var kule nok, og gjeller i panseret er jo tøft det :)

Den nederste ble italiensk wannabe med dørene og "liksom"-inntakene bak vinduene. Dessuten var det alt for mange inntak på siden der!

#42289  av VeilSide

Dere må ikke henge dere opp i detaljer. Ser ingen feil jeg :lol:

#42296  av Speeder

De hjula må være drit digre? :?

Hjula er jo oppe i skjermbuen, enda er bilen laangt over bakken.

Ikke lekkert med 'deksel' over lyktene akkurat.

#42297  av Turbotrille

Den rosa har noen lokk over lyktene som ikke burde vært der, og den gule var bare merkelig.

#42310  av sindrejl

altså den rosa der ser photoshoppa ut, den gule har litt vel mange inntak og de rillene på bakvinduet, det er feila jeg ser :)

#42344  av mr.two

Når ble det feil at folk har forskjellig smak ? Det er da ingen fastsatt mal på hvordan en Supra etc skal se ut ? Om den er rosa, har 100 luftinntak etc spiller liten rolle, så lenge den som faktisk eier bilen synes den er fin. Du skal trives med bilen din slik du vil ha den, ikke slik alle andre vil ha den. Da får de kjøpe og modde sin egen ! Syns begge var fine jeg, litt store felger på den rosa, men pytt, det gjør da ikke noe...Og lambo dører er jo hot om dagen, så why not ?

#42349  av chris

mr.two skrev:Når ble det feil at folk har forskjellig smak ? Det er da ingen fastsatt mal på hvordan en Supra etc skal se ut ? Om den er rosa, har 100 luftinntak etc spiller liten rolle, så lenge den som faktisk eier bilen synes den er fin. Du skal trives med bilen din slik du vil ha den, ikke slik alle andre vil ha den. Da får de kjøpe og modde sin egen ! Syns begge var fine jeg, litt store felger på den rosa, men pytt, det gjør da ikke noe...Og lambo dører er jo hot om dagen, så why not ?
Ja, kan vi ikke gjøre rosa til offisiell ts-ogn farge, og så lakker vi alle om bilene våre !! :lol:

#42356  av mr.two

Tror ikke du helt skjønte hva jeg mente Chris..... :?

#42365  av kennethx

Tror bare det er @lpher som har litt homoforbi!! :shock: :shock: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :o :o :shock: :shock: 8) 8) :lol: :lol:

#42370  av mr.two

Eller var det misunnelig ? :roll:

jk

#42377  av @lpher

Må nok bare beklage...var nok litt kjapp med å lage posten..uten å tenke gjennom navnet på tråden :)

Men..poenget mitt var nok at jeg personlig ikke ville valgt rosa på noen som helst bil :D ...OG den derre laksetrapp-greia på sidevinduene bak var jo ikke akkurat helt bra da! :D

@lpher

#42380  av @lpher

kennethx skrev:Tror bare det er @lpher som har litt homoforbi!! :shock: :shock: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :o :o :shock: :shock: 8) 8) :lol: :lol:
LMAO :D Ikke akkurat nei :D :D :D

@lpher

#42405  av sindrejl

@lpher skrev:
kennethx skrev:Tror bare det er @lpher som har litt homoforbi!! :shock: :shock: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :o :o :shock: :shock: 8) 8) :lol: :lol:
LMAO :D Ikke akkurat nei :D :D :D

@lpher
Koser ofte med alf jeg ;)