TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FET Lexus IS220d - vurderer Ã¥ selge!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #336360  av dca

Har lekt litt med tanken om å selge Lexusen min som jeg kjøpte ny i mai i 2008!
Den har alt utstyr man får og er en sportsutgave!
kw variant 3 coilovers
BredenForged 20" felger til overkant 50.000!
+ en ting til som tas utenom forumet! hehe ;)

30000 service ble tatt torsdag forrige uke! :)

har ikke kamera men har 1 bilde av den hvor dere ser litt om hvordan den er!

Prisen er litt uviss...kan selge med eller uten felgene! vinterdekk står på orginale 18" felger! forslag kanskje?

tlf min er 40477666

Bilde
 #336381  av dca

hva kan jeg få igjen for denne? hva mener gutta?

ny kosta den 550000...
kosta på den tilsammen ca 75-80 tusen i hjul senk og no annet som er stæsj! :D
 #336394  av ke25-toyoglide

NÃ¥ er eg sikkert j.... negativ, men dette er hva eg tror.
Max 450.000.-
Så stort tap på så kort tid så er det kanskje like greit å beholde bilen selv?
Misforstå meg rett, det er nok en fantastisk bil, men vanskelig å få valuta igjen for ekstrautstyr og slikt.
Men treffer du rette karen så kan du sikkert få mer igjen, men de er ikkje lette å finne. I innbytte kan du kanske få mer.
Lykke til med salget, eller kanskje gratulerer med en fantastisk bil, behold den.
 #336397  av dca

er nok i den duren jeg tenker selv også- men..

som den er går den ikke for en krone under 460... de orginale 07 mod står til rundt 450 ser jeg.. realtistisk tenker jeg 440 uten no ekstra! det skal nok gå da det ikke er mange som har alt denne har! :) vi får se...audi rs4 står litt høyere på listen fortiden..vintern nærmer seg! ;)
 #336862  av dca

ingen som vil ha lexus lenger eller? jeje
 #337193  av dca

ja skulle absolutt ha gjort det... men er litt tiltak det å da vettu! :p hehe

får se...har fri en uke nå så kanskje det blir det...regner jo alltid idette landet!
 #341465  av dca

har mann 100k i egentkapital og kan betale ca.5000 i mnd noe som inkluderer forsikring veiavgift og årsavgift kan denne bilen bli din!
Toyota Finans fikser det! :)

viewtopic.php?f=55&t=33420&start=15 link til fine bilder av den!

syns det er rart det er liten intesse for en slik bil! det trenger ikke koste så jævli hvis man vet om løsninger! :)
 #341477  av Matsern

Om du eventuelt selger bilen uten felger er jeg intressert i å kjøpe felgene. De hadde passa greit på nye IS250'n min. (Dumt spørsmål, men jeg regner med de har samme boltsirkel og innpress? 220 og 250 altså?)
 #341519  av dca

ja samme boltsirkel! får se hva som skjer...virker som en vanskelig bil å selge siden folk tror de får den for samme pris som en som ikke er påkostet!
da får de kjøpe seg en slik en da og se hvor "billig" det blir!
blir vel sikkert så jeg bare har den! :) digg å få på sommerhjula igjen til sommern! :) ikke att jeg har tatt de av! :)
 #341611  av dca

hehe...jeg lider av det syndromet som gjør meg lei av bilen ca14 dager etter jeg får den som jeg vil ha den!
nå er jeg gira på en feeet pick up ala svt lightning - srt-10 eller lignende...det finnes faktisk alternativ på markedet!
meeen neste uka forandrer det seg sikkert :p
OG jeg har lyst på gsx-r og da vil jeg har billigere bil! :)
 #341612  av Supramk3turbo

Gsx-r 1000?? Skummel sykkel, den vil bare kjøre fort hele tiden den :D