TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kona sin 1999 Lexus IS200 Sport

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #336512  av mads abrahamsen
 
Vel da fikk kona oppfylt sitt største bilønske å eie en Lexus :D
Hentet bilen hos Pettersen Autoimport på onsdag, og vi er kjempe fornøyde med bilen :mrgreen:
Her er ett par bilder i fra salgsannonsa:

Bilde

Bilde

Bilde

Her er ett bilde etter vi kom hjem:

Bilde

Regner med kona skal ta noen "fancy" bilder en dag så da legger jeg de ut her :D
 #336540  av castman
 
Se her ja mads :wink: En liten oppgradering fra den slitne carina`en deres :P Blir vel en liten omvising på essoen om ikke så lenge..hehe
 #336544  av mads abrahamsen
 
castman skrev:Se her ja mads :wink: En liten oppgradering fra den slitne carina`en deres :P Blir vel en liten omvising på essoen om ikke så lenge..hehe
Jupp, Carina`en var så sliten at hun nå har avlidd med døden :lol:
Omvisning blir det nok snart ja, skal ikke se bort i fra at den kommer innom Esso`n iløpet av helga :mrgreen:
 #336732  av Geir
 
Nydelig bil :)

Vi jobber i samme firma, Mads...så det hadde vært fint å se en annen Lexus på parkeringen dersom du låner den på jobb en dag ;o)

Og i tillegg til det, så er det jo helt strålende at det dukker opp flere Lexus i Larvik. Det er en del RX'er allerede, men resten er det ikke så mye av!
 #336760  av mads abrahamsen
 
Geir skrev:Nydelig bil :)

Vi jobber i samme firma, Mads...så det hadde vært fint å se en annen Lexus på parkeringen dersom du låner den på jobb en dag ;o)

Og i tillegg til det, så er det jo helt strålende at det dukker opp flere Lexus i Larvik. Det er en del RX'er allerede, men resten er det ikke så mye av!
Skal se om jeg ikke får tatt den med en dag på jobb, må bare får rivd ut kona av bilen først....heheh :lol: Hun er kjempe fornøyd med bilen kan du si :D
Har sikla på den "nye" IS`en din noen ganger på jobb kan du si, det er jo drømmebilen...
Ja er ikke flust av lexus`er i Larvik, er vel bare din og vår som ikke er RX i byn :roll:
 #338544  av Geir
 
Er hun forholdsvis ofte på Bommestad om dagen, Mads?
 #338564  av mads abrahamsen
 
Geir skrev:Er hun forholdsvis ofte på Bommestad om dagen, Mads?
Hun jobber i Tønsberg, så kjører der noen ganger ja i løpet av uka :D
Jeg skal faktisk ha med Lexus`en på jobb i morra, så da er det jo mulighet til å ta en titt :mrgreen:
 #338589  av Geir
 
mads abrahamsen skrev:
Geir skrev:Er hun forholdsvis ofte på Bommestad om dagen, Mads?
Hun jobber i Tønsberg, så kjører der noen ganger ja i løpet av uka :D
Jeg skal faktisk ha med Lexus`en på jobb i morra, så da er det jo mulighet til å ta en titt :mrgreen:
Jeg har nemlig sett en sånn blå en på Bommestadåsen hver dag denne uka, men da tror jeg heller det er en annen fra Larvik som jobber på Toyota som endelig har fått drømmebilen sin. Han snakket om IS200 da jeg hadde IS200 selv, så jeg tror han har jobbet hardt for å få fatt på en slik. Kongeblå den også :)

Så ikke innlegget ditt før nå, og jeg så heller ikke bilen på jobb, så det var dumt!
 #339007  av Stian_mini
 
Geir skrev:
mads abrahamsen skrev:
Geir skrev:Er hun forholdsvis ofte på Bommestad om dagen, Mads?
Hun jobber i Tønsberg, så kjører der noen ganger ja i løpet av uka :D
Jeg skal faktisk ha med Lexus`en på jobb i morra, så da er det jo mulighet til å ta en titt :mrgreen:
Jeg har nemlig sett en sånn blå en på Bommestadåsen hver dag denne uka, men da tror jeg heller det er en annen fra Larvik som jobber på Toyota som endelig har fått drømmebilen sin. Han snakket om IS200 da jeg hadde IS200 selv, så jeg tror han har jobbet hardt for å få fatt på en slik. Kongeblå den også :)

Så ikke innlegget ditt før nå, og jeg så heller ikke bilen på jobb, så det var dumt!
Hallo gode nabo.

Jepp endelig fått drømmebilen og må si jeg elsker den....

Møtte forresten den andre blå på morran her om dagen:)
 #339208  av mads abrahamsen
 
Stian_mini skrev: Møtte forresten den andre blå på morran her om dagen:)
Det var jeg som kjørte den når vi møttes.... rakk ikke å hilse :roll:

Fiiin bil du har fått deg :D
 #339903  av Geir
 
Stian_mini skrev: Hallo gode nabo.

Jepp endelig fått drømmebilen og må si jeg elsker den....

Møtte forresten den andre blå på morran her om dagen:)
Se der, ja. Du er her inne du også, hehe...

Ble glad på dine vegne da jeg skjønte den var din. Håper du er strålende fornøyd! Vi snakkes vel en dag :)