TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilen min pÃ¥kjørt pÃ¥ eikÃ¥s (powerdrift) 29.08.09

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #336803  av kennethx
 
Da jeg var parkert på parkeringsplassen på Eikås i forbindelse med PowerDrift arrangemanget på lørdag, så har noen kjørt på bilen min. Jeg så ikke skadene før søndag, fordi når jeg skulle dra fra Eikås regnet det så voldsomt at jeg konsentrerte meg i grunnen om å komme meg inn i bilen fortest mulig.

Skadene er som følger...

Oppskrapet frontfanger...legg merke til fukten i lykten...

Bilde


Grunnen til fukten ser vi her, en stor sprekk i lykten som tar inn vann...

Bilde


Det er også en stor glipe mellom fanger og forskjerm. Forskjermen er bøyd/deformert der den møter lykten.

Bilde

Så, er det noen som har observert wannabe driftere i aksjon på parkeringsplassen??? Bilen min er en sølvgrå 3-dørs Yaris D4D. Jeg stod parkert i nærheten av "tunnelen" inn til depot.

Tips mottas med stor interesse og takknemmelighet.

Vel hadde jeg bursdag på søndag, men dette stod virkelig IKKE på ønskelisten min :(
 #336821  av sindrejl
 
utrolig surt, håper noen har tips, men gratulerer med dagen som var !! :)
 #336860  av Daniel HS
 
kennethx skrev:Utrolig frekt å smelle i på den måten og bare stikke av. Men det var mye folk der, håpet er at noen har sett noe....
Så du har lagt ut post på BGK, regner med du har lagt ut på alle andre lokale forum og bilforumet?