TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota MR2 AW11 Supercharger 4agze (GODKJENT)

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #337676  av PetterL
 
Noen som er interessert i å kjøpe min 1986 MR2 supercharger (4agze kompressor) Godkjent i vognkort ombygget til 4agze kompressormotor.
Den er rustfri, rustfritt eksosanlegg, TRD girveksler, sinter clutch, jamex senkesett(godkjent), ny dynamo, sota ruter, cusco tornstag, EU-godkjent.
sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farta.

Den har Electromotive TEC-2 datasprut. Av en eller annen grunn pulser den ikke jord til dysene, så den starter ikke. Fyrer på start gass, det eneste er at den ikke får bensin. For noren som er flike med elektronikk og har tid er dette en skjelden mulighet til å få seg en AW11 med godkjent 4agze motor.

Kom med et seriøst bud, skam bud vurderes ikke.

Bilde
 #337681  av villejan
 
Dette er vel den eneste godkjente (ombyggede) agze her i landet er det ikke. Sikkert mange som kunne tenke seg papirene på denne for å prøve seg på en ombygging....

Hva pris har du sett for deg? Ingen skambud.... dvs?
 #337682  av PetterL
 
Dette er den eneste ommbygde jeg vet om her i landet som er godkjent. Papirene har jeg ikke klart å oppdrive da TRD-avdelingen er lagtned og biltilsynet ikke var veldig villige til å finne frem dokumenten som ble brukt den gangen.

Skambud... dvs. 1500kr osv... har ikke sett for meg noe konkret pris. Vil først se hva folk er villige til å gi for den.
 #337703  av villejan
 
IOM at det er din bil, skulle ikke det være noe de kan nekte deg for det vel?

TRD avdelingen er jo toyota, så de er vel pålagt å ha papirene?

Bilder fra bilen øvrig? Motor innvendig? Finnes det rust på den?
 #337741  av PetterL
 
Dette er biltilsynet det er snakk om. De har sikkert dokumentasjonen som ble brukt den gang, men de sier til meg at de ikke har. Det er vel mulig for at de ikke vil ha flere slike ommbyggninger. Jeg har ikke brukt så veldig mye energi for å få den ut av de nå som denne bilen er godkjent. Var bare nysgjerrig på hva som hadde blitt gjort med den
Toyota funmark hadde ikke noe av godkjenningns dokumetasjon, det eneste de kunne fortelle meg var hvor den hadde vært når den fikk større bremser og når den hadde hatt service.

Bilen er rustfri, motoren går jeg utifra ser pen ut innvendig, var ingen ulyder eller noe slikt da den stoppet. Har ikke noen flere bilder for øyeblikket men det kan ordnes.
 #337824  av ArildM
 
Håper noen på forumet kjøper denne bilen og kobler inn SFOOR/får en dialog med biltilsynet slik vi andre også kan få godkjent 4agze ombygging :)
Sist redigert av ArildM den 20 sep 2009 13:00, redigert 1 gang totalt.
 #337890  av sindrejl
 
har sendt ham pm jeg også, men nada svar..
 #337911  av PetterL
 
Jeg skal forsøke å svare på alt jeg kan så fort som mulig. Er ofte liten tid til å sitte på maskina på kveldene.
Skal prøve å få lagt ut flere bilder i løpet av helgen.

Petter L.
 #337916  av supratt
 
sendte deg PM
 #338178  av supratt
 
Er dette ett reelt salg? Venter på svar på pm jeg...... :?
 #339106  av supratt
 
lurer fortsatt på om denne er til salgs?