TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Re: AE82 GT "Road Runner"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #338568  av AE86 Drifter
 
Ny bilen skal få en litten oppgradering. :D

Planen: -Extra lys Rally 3000 blue light.Har fra tidligere bil
-Felgene er sendt til sandblåsing og pullver lakkering.Blir hvite
-Senkeset 40mm
-Kyb gass dempere

-Falkken v.dekk 195/50 15"
-Stereoanleg.Har fra tidligere bil
-Noe rustsveising i gulv må utføres etter hvert.



Er flere punkter som må gjøres men ikke viktige.Dette er ikke et prioritert prosjekt så kommer til å ta det over tid, men denne GT skal få leve et langt å godt liv(skal taes vare på) :D
AE86`n er første prioritet for den som lurer på det.




Fyller på med bilder når ting begynner å komme på plass.
Bilde
Bilde
Sist redigert av AE86 Drifter den 27 feb 2011 19:11, redigert 9 ganger totalt.
 #338603  av AE86 Drifter
 
1000metere montert,en begynnelse :D
Bilde
Sist redigert av AE86 Drifter den 01 jul 2010 18:06, redigert 1 gang totalt.
 #338613  av ArildM
 
Ser pen ut denne :) Står vel en 4AGE motor i denne? Skulle gå greit unna med såpass lav vekt.
 #338618  av AE86 Drifter
 
ArildM skrev:Ser pen ut denne :) Står vel en 4AGE motor i denne? Skulle gå greit unna med såpass lav vekt.

Litt rust i gulvet men ikke noe stor sakk.
Trenger litt små fikks utvendig,som små bulker og riper men det får man ta etterhvert.Men alt i alt et greit eksmplar :D
Dette blir en bil jeg skal ha lenge så lurte på om jeg skulle spandere på en omlakkering etterhvert,men dette er ikke noe som trengs pr.omgående så lar vente med det en stund.

Sitter en 4A-GE 124hk i den ja,sparker greit unna den ja :D
 #338628  av ArildM
 
Med en helt grei 4AGZE / 20V motor blåser du lett fra det aller meste 8)
 #338686  av AE86 Drifter
 
ArildM skrev:Med en helt grei 4AGZE / 20V motor blåser du lett fra det aller meste 8)
Ja ville tru det ja :lol: Det frister, men motor prosjekt på denne bilen får vente desvere.Må nesten fullføre ae86`n først :D
 #338698  av ArildM
 
MÃ¥tte bare :lol: :wink:
 #338840  av ErlendE9
 
Groom Rolla GT du har :D jeg digger dem 8) du må ta vare på den og den så strøken ut :)

vanvittig gøy bil dette :twisted:
 #338880  av Daniel HS
 
Disse er jo bare gjennomført fete... Håper du holder den i så god stand som du sier du skal... Kunne godt tenkt meg en slik som dette selv i grunn :wink:
 #338894  av AE86 Drifter
 
Daniel HS skrev:Disse er jo bare gjennomført fete... Håper du holder den i så god stand som du sier du skal... Kunne godt tenkt meg en slik som dette selv i grunn :wink:
Hadde ikke tenkt å kødde for mye med denne her nei.Det blir å holde den i stand.Og får ta en runde å fjærne den lille rusta som finnes så blir dette et bra eksemplar som sagt :D
 #339740  av AE86 Drifter
 
Fått felgene tilbake fra sand blåsing og pulver lakkering i dag :D
Jeg er stor fornøyd med resultatet :D

Bilde

Fått av en eller annen merkelig grunn bare to av dekkene,de 2 andre ligger på et lagger i oslo så får se når de dukker opp.
Senkkesett blir hentet torsdag :D
Sist redigert av AE86 Drifter den 01 jul 2010 18:09, redigert 1 gang totalt.
 #339745  av inzane2012
 
skal ikke vere pulverlakk nedi bolthulla eller på festeplanet da...
jobbet lenge på en felgfabrikk og fikk med meg såppas at det var veldig fy fy...
 #340016  av AE86 Drifter
 
Vinter hjul på på plass.
Dekkene kommer fra dekkonline.com.Er å annbefalle sånn når det gjelder pris sparte 1000.- på å bestille derifra og de blir fraktet rett på døra de :D
Har denne uken også gått bananas på ledings nettet på bilen driver å rydder opp etter dårlige reparasjoner fra tidligere eiere,og legger det opp penere,og gjør nye løsninger på det som var reparert.

Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av AE86 Drifter den 01 jul 2010 18:16, redigert 1 gang totalt.
 #340030  av Toyota-rav4-2002
 
Synest ikke disse bilene er så fine "orginale", men når du får gjort litt med den blir den finere.
 #340057  av AE86 Drifter
 
Toyota-rav4-2002 skrev:Synest ikke disse bilene er så fine "orginale", men når du får gjort litt med den blir den finere.
Det sies at felgene er halve bilen,den får et helt annet ut sende. :D