TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Re: AE82 GT "Road Runner"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #379981  av Brasse
 
Hadde tatt den på flekken om eg ikkje hadde kjøpt ein annan bil i fjor. Var på utkikk høgt og lavt etter ein fin GT. Tross høg km-stand virkar din å være bortimot strøken. Lykke til med salget, reknar med den går fort.
 #382220  av AE86 Drifter
 
Da ble bilen solgt til en lykkelig eier i Hamar 8)
 #382230  av Kjakan
 
AE86 Drifter skrev:Da ble bilen solgt til en lykkelig eier i Hamar 8)
Så du hadde slettet annonsen istad ja. Har studert bilen din en god del siste uka iom at den er veldig sjelden nå, og vurderte sterkt å legge inn bud. Men har allerede to biler, og da blir det vanskelig mtp plass/penger og at man faktisk skal få brukt bilen nok også. Håper den får en fornuftig eier...
 #382250  av mannen
 
Ja håper den ble solgt til en som tar vare på den og holder den mest mulig original =)
 #382557  av |plumbo
 
regner med at det var et lite tips fra meg som var med i bilde her ;) ( en kompis av meg som har kjøpt denne og han har hengt på nakken min en stund ang gt ;))
 #382962  av AE86 Drifter
 
|plumbo skrev:regner med at det var et lite tips fra meg som var med i bilde her ;) ( en kompis av meg som har kjøpt denne og han har hengt på nakken min en stund ang gt ;))

Hehe, Så bra. Du får se til at han vedlike holder den også du da 8) Leverte dører og pannser til han på torsdag i forbi farten, skulle se ut som han alerede er blit GT frelst, han digget den skikkelig :D Og da lover det vel bra for bilens fram tid :P