TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Preben`s Carina e . lakkert ferdig :)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #413986  av |plumbo
 
på tide med en liten oppdatering igjen da .
Har hatt den på eu og noen små mangler på bremser , servoen og lys kom , smale saker . dukka opp et nytt problem på vei til eu , Stempel ringer tok kvelden ! JIPPII ... men men . har nå begynt og ta ut motoren av den og ny motor står på pall utenfor klar til bruk :) ( ikke noe mod. helt standar spare motor 7a-fe )

konklusjon : bil er no drit det handler bare om og velge den dritten som passer deg best .
 #414018  av ArildM
 
Hehe, har litt uflaks du også ja. Bare å stå på så blir det vel bra 8)
 #414021  av SupraJensen
 
MÅ si du har litt fram og tilbake, men jeg regner med at du klarer denne her også, du sku hatt en 3S-GE motor å lurt neddi, da hadde du hatt en fin cruiser ;)
 #414045  av |plumbo
 
ja gti er gøy men det var gøy med blacktop og :) den skal selges fort som f . er "ikke lei" den nå så når den er eu ok blir den solgt tvert . pris antydning 35000 - 30000 kr
 #414524  av |plumbo
 
da er den nye motoren i . her ikke starta den enda da jeg må handle inn litt vesker til servo , motor og girkassa . fikk løst en liten ulyd også når vi bytta motoren . klipset på utløser lageret avr knekt så det hang bare i et feste og lagde en lett skrape lyd .

litt bilder :)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #414937  av smurfen81
 
Er denne solgt?
 #415015  av |plumbo
 
nei driver og skrur litt innimelom på den ( nye motoren var ikke så bra som jeg håpet . stått en stund så jeg må gå over den litt. så vi skal se om vi får sving på den i helga , :))
 #415017  av smurfen81
 
|plumbo skrev:nei driver og skrur litt innimelom på den ( nye motoren var ikke så bra som jeg håpet . stått en stund så jeg må gå over den litt. så vi skal se om vi får sving på den i helga , :))
Ok. Er interesert i den om jeg bare får solgt min :)
 #415383  av SupraJensen
 
Synd at du skal selge grombiln, men d no vel sånn d er i bilverden :wink:
 #415392  av |plumbo
 
skal hente ny bil nå i dag jeg :) så jeg sitter og tvinner tommel totter og venter på og dra :)

kommer en Subaru Forester i stallen nå , så da kommer jeg meg i allefall fram i vinter i detta fjelle her :)

Jørgen20 var innom en tur her om dagen og fikk lagt på no carbon dekor på panseret sitt. i samme runden bytta vi en dyse på motoren og fylte kjølevesker og vips så gikk den så fint så :) står igjen litt montering ellers nå så er den klar for en ny eu kontroll :)
 #415393  av ArildM
 
Forester er gode biler, kanskje ikke så spennende, men det er lite feil og tar seg godt frem :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9