TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Preben`s Carina e . lakkert ferdig :)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #408812  av |plumbo
 
da er vakum slangene kommet :)

har også hatt meget god hjelp an en kompis når det kom til eksos anlegget ( da jeg ikke får låv til og løfte tungt på 3 uker med venstre armen ..) :\

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #408912  av SupraJensen
 
Steike rått ;) gleder meg til denne er klar for veien, ser meget bra ut med den eksosen 8) håpe det går bra med armen din :wink:
 #408934  av |plumbo
 
takker for det :)
blir nok neste måned vil jeg tro :) da penga strekker litt mere til ( årsavgifter er dyrt :P ) skal ta og bestille opp vann slanger fra radiator til motor også blir det vel nye tennplugg kabler så sier jeg meg ferdig i motor rommet :) armen merkes men blir bedre dag for dag :)

hvis noen har en STV bak vinge liggende er jeg meget intresert i det !! føler at deter krona på værket ;)
 #408992  av |plumbo
 
hmm Kom over en Caldina spiler på nette . org JDM caldina st19 spoiler til stv .. NÅ BLE JEG FRISTA NÅ !!! Får se om den ligger ute til neste måned så blir det Caldina Spoiler ja!

Bilde
 #409113  av SupraJensen
 
|plumbo skrev:hmm Kom over en Caldina spiler på nette . org JDM caldina st19 spoiler til stv .. NÅ BLE JEG FRISTA NÅ !!! Får se om den ligger ute til neste måned så blir det Caldina Spoiler ja!

Bilde
Du sku egentli å fått hele bakluka da denne er ganske så pen ;) håper du får dæ spoiler ivertfall :twisted:
 #409824  av |plumbo
 
fått lagt fyller på alle delene som skal lakkeres nå :)

har også vært " slem gutt" og bygd tilbake til manuelle ruteheiser bak da ell nett og rute heisen ikke stemte 100% overens . dvs har bytta ALT inni dørene ink ruter . så nå er det grønn tonede orginal ruter i bilen :)

har også sveiset fast ende tuppene på eksosen så den ikke er for kort lengre :)

Stereo anlegget er også ferdig kobblet :)

mulig kjøper har også meldt seg ;)
 #410395  av |plumbo
 
trenger sårt en vask før jeg tar noen flere bilder :) skal lufte bremsene i morra så jeg får stoppet den ;) det må gjøres før jeg får tatt den bort til jobben og vaska den :)

men den er Ferdig montert utvendig nå :) det ser meget bra ut :)
edit : det er ikke bytta farge på den , den er som den er :)
 #410645  av McLarren
 
Blir ei heftig vogn dette, gå for den spoileren! :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9