Kopierer litt specs fra en annen side da jeg bygger supran om til original og bygger med en E30 med Supra motor!
Link til prosjektet:
http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122161&start=0
MOTOR OVERHALET MED SMIDD INNMAT OG OPPBORRET 0,020 MED
WISECO STEMPLER og EAGLE RÅDER. TOPP OVERHALT AV CYLMO – PAKNINGER OG TETNINGER SKIFTET
ARP ALL THE WAY
HKS 1,2 MM TOPPAKNING
HKS POWER IGNITION
TITAN JUSTERBARE KAM DREV
GATES BLUE REGISTER REIM
KOYORAD RADIATOR
AAP FLEX A LITE RADIATOR VIFTER MED CHROM DEKSEL
BLITZ DUMP VENTIL
BLITZ DUMP VENTIL FLENS
GREDDY PROFEC B SPEC II ELEKTRONISK TURBO TRYKKS JUSTERING
INNOVATE MOTORSPORTS BREDBÅNDSLAMBDA
HKS TYPE 0 TURBO TIMER
TURBO TIMER HARNESS
268 INNSUG OG EKSOS KAMMER
BOOSTWERX INNSUGS MANIFOLD
90 MM ACCUFAB Gass spjeld
GREDDY INTERCOOLER
3" INTERCOOLER RØR
VRP76DBB TURBO (950 HJUL HK) SATT SAMMEN AV FIRMA I USA. KUN GARRET
OLJE KJØLER 25 RADER
OLJE CATCH TANK
MAP ECU 2 PIGGYBACK DATASPRUT -BLIR BYTTET UT MED ELECTROMOTIVE TEC GT
KOMPLETT BENSIN SYSTEM
2 STK WALBRO PUMPER
NYE BENSINSLANGER STÅLOMSPUNNEMED AN KOPLINGER 8AN TUR AN8 RETUR
BENSINTRYKKSREGULATOR - TYPE MALLORY
NY FUEL RAIL ++)
850 CC DYSER
50 MM WASTEGATE
MÅLERE:
Greddy TURBO TRYKKS MÅLER MED Peak Hold and Warning
OLJE TRYKKS MÅLER
OLJE TEMP MÅLER
VANN TEMP MÅLER
V160 GIRKASSE GÅTT 42.000
RPS CYN R G LETTET SVINGHJUL
WOTM CLUTCH LAMELL
RPS TRYKKPLATE
TT MT6 FREMRE DEL AV MELLOMAKSLING
TT AUTOMAT BAKRE DEL AV MELLOMAKSLING
NY TT YOKE PÅ DIFF
SHORT SHIFT
EKSTERIØR
19 X 8,5 OG 19 X 10 CHROME FELGER MED 245 og 275 DEKK
NY LAKKERT INNVENDIG OG UTVENDIG I FARGEN FORD IMPERIAL BLUE. Motorrom er ikke lakkert da dette skulle bli tatt neste gang motor skal ut!
FULL STYLING
TRD SPOILER
Ellers saa blir det nytt bensinsystem med 2 stk A1000 pumper, 2 stk AN8 tur og AN8 eller 10 retur, fuel cell, 1300-1500 dyser (en plass rundt om der) og E85. 750-800 hjul hk er maalet! Klarer jeg ikke det saa tenne jeg paa bilen!