TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #374499  av lasse
 
stianøverland skrev:var nok ikke så ille, var på banen å kjørte litt, også plutselig begynte den å koke, også blei den kald så fort jeg skrudde den av i 5 min, så blei den varm etter litt på tomgang, og da trodde jeg toppakninga var gåen. men var bare termostaten :) men det er ordnet ;) ere bare clutchen igjen ;)



forresten. noen som har byttet clutch på en sånnen før ? har ikke hatt ute motoren før, men har litt teknisk innsikt på hvordan ting funker og henger sammen og vet hvordan alt virker. men er ikke helt gira på å komme i gang :P

er det vanskelig for en hobbymekaniker, og hvor lang tid er det normalt å bruke på det, hvis en ikke har gjort det før ?

Har du bukk, en pall og en jekketralle har du motoren ute på en kveld om du skrur effektivt, hadde motorbytte på en mk2 engang, begynte 12 på formiddagen, og kjørte hjem 11 på kvelden med en annen motor :mrgreen:
 #374500  av Toms_3S-GTE
 
MRPETTER skrev:
stianøverland skrev:det er akkurta den vinga jeg skal ha :)
heter gt carbon et eller annet
Bilde

Bilde


gleder meg veldig til flaresa kommer! men blir skummelt å skjære i strøkene for og bakskjermer :P

Vingen på den bilen der er en top secret vinge for skyline: )
Har stort sett alt av info og bilder av den bilen der, siden jeg har snakket en del med Mickey Teoh som bygget/eide bilen: )
Så bare si ifra om du lurer på noe: )
Tror fargen kommer til å bli knallbra på mr2en:-D
Lyst til å lage en topic med alt av bilder og info du har om denne bilen ? O:) :lol:
 #379693  av niklasf91
 
Er god bilen til salgs fortsatt? Jobber med og selge min, og med en gang den er borte så handler jeg bilen din for de 90 000 du skulle ha for den=)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23