TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #373335  av predator
 
inzane2012 skrev:ja den mangler absolutt sideskjørt :)

men er det bare bildet som gir inntrykk av at eksosen er skjeiv? eller er den faktisk skjeiv?

og ang orginal felgene så bør du ta godt vare på di, kanskje pusse di opp litt, for det virker som det er ganske vanskelig å få tak i disse felgene nå...
Skal ikke være skjeiv. Men bilen står ikke på helt rett flate på de siste bildene, så kan hende det gjør at det ser litt skjeivt ut. Har ett nytt HKS Silent Hipower anlegg som skal på til sommeren.
Da blir dette lagt ut for salg. Er brukt ca 300mil dette, så er ganske så nytt. Blir å forlange 2k for det.

Har sett meg ut sideskjørt i carbon, så blir å bestille iløpet av vinteren :)
 #373507  av James
 
ser bra ut :wink: På med sidekjørt og noe diskre side-flaps på bakfangeren så har du det!!
 #373541  av predator
 
Takker folkens :)
Den er selv ikke ferdig stylet enda. Skal hellakkere neste år, og til da har jeg carbon panser og carbon bagasjelokk klart.
I vinter blir jeg å kjøpe carbon motorluke - carbon sidepaneler ved motorluka - carbon lyktdeksel - carbon sideskjørt - carbon "flaps" på bakfanger og carbon speil (gandor el)

Blir å bestille carbon motorluke og sidepaneler ganske så snart :) Gjenstår bare å godsnakke med kona :lol:
 #373578  av predator
 
ad92 skrev:Noe carbon deler som skal lakkes over eller?
Nope, Skal iallefall "prøve" uten noe lakk på de.
Hadde jeg skulla lakka de, så hadde jeg heller hatt på de orginale delene igjen. :)
Blir å lakke alle orginale delene da, tilfelle jeg blir møkk lei carbon. Men regner med det blir rått når jeg får hele bakplatået i carbon, samt panser/lyktedeksel, frontleppe , speil , sideskjørt og bakskjørt :)
 #375245  av predator
 
Andrepedersen skrev:Har du bilde av carbonpanseret ? :D
Har ikke pakket det ut enda. Men det er SEIBON oem panser. Altså likt orginalt, bare i carbon :)
Bakluken (koffertlokket) er også likt orginalt, bare i carbon.
 #375259  av predator
 
Andrepedersen skrev:Googla det, så veldig tøft ut !
Ja, synes også det ser veldig stilig ut. Liker ikke scoop på mr2, synes man skal beholde bilen clean , ikke hype den opp med alt mulig stæsjh.. :) (smakssak)
 #375260  av Andrepedersen
 
predator skrev:
Andrepedersen skrev:Googla det, så veldig tøft ut !
Ja, synes også det ser veldig stilig ut. Liker ikke scoop på mr2, synes man skal beholde bilen clean , ikke hype den opp med alt mulig stæsjh.. :) (smakssak)
som jeg skulle ha sagt det selv :)
 #377590  av predator
 
Har ikke fått gjort noe spesielt siden lenge før jul engang. Har masse deler liggende som skal på bilen.
Men blir ikke å montere de før snøen takker for seg . Er nå man så absolutt skulla hatt garage :roll:
 #377689  av Andrepedersen
 
predator skrev:Har ikke fått gjort noe spesielt siden lenge før jul engang. Har masse deler liggende som skal på bilen.
Men blir ikke å montere de før snøen takker for seg . Er nå man så absolutt skulla hatt garage :roll:
DU kan få komme å skru i min garasje ;) Har god plass til 3 biler :)
 #377727  av predator
 
Andrepedersen skrev:
predator skrev:Har ikke fått gjort noe spesielt siden lenge før jul engang. Har masse deler liggende som skal på bilen.
Men blir ikke å montere de før snøen takker for seg . Er nå man så absolutt skulla hatt garage :roll:
DU kan få komme å skru i min garasje ;) Har god plass til 3 biler :)
:lol: Hvem vet, kan jo hende den blir hos deg permanent :mrgreen:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19