TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #385403  av predator
 
Alt skal man jo oppleve på denne planeten også.
Synes jeg hørte noen utenfor i natt, og jaggu har han/de stukket av med innerskjermen på venstresiden forran. Men det værste av alt.. han/de har revet den av også, for festene står igjen. Ka faen er vitsen da? Skal man stjele noe, så er vel vitsen at man demonterer det på skikkelig vis, så man får tatt i bruk delen? Dette er jo bare hærverk. Og i stundens alvor, så har også skjermen fått skade , litt over en cm med lakk har forsvunne på skjermen i hjulbuen.
FØKK...
Egenandelen på forsikringen er vel høyere enn skadeomfanget her også.
Hater hærverk, at ikke folk kan holde fingrene for seg selv.. :evil: :evil: :evil:

Så hvis noen har en innerskjerm på venstre side til overs, så ROP ut.
 #385422  av magnesmurf
 
Skyting er for mild straff... Omskjæring med ostehøvel og slipepapir er en fin begynnelse :evil:
Muslimene har en ting de kan. Avstraffe folk som ikke kan holde fingerene for seg selv. Da kapper de heller av fingerene på vedkommende :twisted:
Finner du ut noe om hvem som har gjort det så er det bare å avlegge vedkommende et lite besøk, helst med 4 sterke kompiser og diverse verktøy!
 #385423  av Andrepedersen
 
magnesmurf skrev:Skyting er for mild straff... Omskjæring med ostehøvel og slipepapir er en fin begynnelse :evil:
Muslimene har en ting de kan. Avstraffe folk som ikke kan holde fingerene for seg selv. Da kapper de heller av fingerene på vedkommende :twisted:
Finner du ut noe om hvem som har gjort det så er det bare å avlegge vedkommende et lite besøk, helst med 4 sterke kompiser og diverse verktøy!

MÃ¥tte le litt der :lol:

Men, fra spøk til alvor så er det forferdelig irriterende.. Har du politianmeldt det? kan være at di har gjort lignende andre plasser også :evil:
 #385424  av ArildM
 
Hva er vitsen! :(
Siden de stakk av med innerskjermen så må det jo være noe de ville ha også da? Litt unormalt å stjele en innerskjerm på en sånn bil om det ikke er noe man vil ha selv?
 #385427  av predator
 
Har ikke politianmeldt saken enda, da jeg vet med sikkerhet at saken bare blir henlagt 14 dager etter (snakker erfaring fra tidligere anmeldelser)
Trasig når slikt skjer. Er jo ikke mange mr2ene rundt om her i byen, men vil tro at det er gjort av ren misunnelse/hærverk, for har de hatt brukt for innerksjermen, hadde de skrud den av, og ikke reve den av.

Finner jeg ut hvem det er, så skal jeg dra vedkommende ned på stasjonen, og levere han der-sammen med anmeldelsen . Legger jeg handa på han/hun blir jeg bura inne ei stund, da
jeg trener kampsport 4-6 ganger i uka.
 #385439  av ArildM
 
Dont fuck with Mr. Predator :mrgreen:
 #385462  av magnesmurf
 
predator skrev:Har ikke politianmeldt saken enda, da jeg vet med sikkerhet at saken bare blir henlagt 14 dager etter (snakker erfaring fra tidligere anmeldelser)
Trasig når slikt skjer. Er jo ikke mange mr2ene rundt om her i byen, men vil tro at det er gjort av ren misunnelse/hærverk, for har de hatt brukt for innerksjermen, hadde de skrud den av, og ikke reve den av.

Finner jeg ut hvem det er, så skal jeg dra vedkommende ned på stasjonen, og levere han der-sammen med anmeldelsen . Legger jeg handa på han/hun blir jeg bura inne ei stund, da
jeg trener kampsport 4-6 ganger i uka.
Dra heller med vedkommende hjem til deg, og grisebank han i stua di. Deretter ringer du politiet og sier du påtraff en aggresiv og truende mann i stua i ditt eget hjem :wink:
Leverer du vedkommende på politistasjonen blir du siktet for å ha hindret politiets arbeid, samt at saken mot vedkommende uansett blir hennlagt etter 14 dager grunnet mangel på bevis :P
 #385475  av ad92
 
Høres jo VELDIG merkelig ut at vedkommende har tatt noe så usaklig som en innerskjerm, er liksom ikke det første jeg hadde tenkt å stjelt om jeg skulle tatt noe fra en bil :lol:
Bestillings tyveri er vell kanskje saken her, selv om det også virket litt usaklig, kan jo ikke være så dyrt for en innerskjerm at man velger å stjele en i stedet ! :(

men kondolerer, du kommer nokk ikke til å finne ut hvem de er, får vell ta i litt ekstra på karatetrening for å få ut aggresjonen! kan tenkte meg hvor kjedelig det må være, spesielt når bilen er til salgs! håper du får ordnet dette uten så alt for mye gryn
 #385528  av predator
 
ad92 skrev:Høres jo VELDIG merkelig ut at vedkommende har tatt noe så usaklig som en innerskjerm, er liksom ikke det første jeg hadde tenkt å stjelt om jeg skulle tatt noe fra en bil :lol:
Bestillings tyveri er vell kanskje saken her, selv om det også virket litt usaklig, kan jo ikke være så dyrt for en innerskjerm at man velger å stjele en i stedet ! :(

men kondolerer, du kommer nokk ikke til å finne ut hvem de er, får vell ta i litt ekstra på karatetrening for å få ut aggresjonen! kan tenkte meg hvor kjedelig det må være, spesielt når bilen er til salgs! håper du får ordnet dette uten så alt for mye gryn
Synes også det både ses å høres veldig merkelig ut. Så maska ble lang da jeg oppdaget det.
Normalt blir slik oppklart ganske så fort her i byen, da ordene spres fortenre enn virus.
Men har ikke hørt noe enda da. Så får vente i spenning.
 #385751  av predator
 
En aldri så liten update :)

Henta mere Carbondeler i dag .

Carbon motorluke.
Carbon Sidepaneler (Ved motorluka)
Carbon Lyktdeksel.

Er bare sideskjørt som mangler på eksteriøet no, og ei leppe bake alt i Carbon selvsagt :mrgreen:
 #385753  av Andrepedersen
 
predator skrev:En aldri så liten update :)

Henta mere Carbondeler i dag .

Carbon motorluke.
Carbon Sidepaneler (Ved motorluka)
Carbon Lyktdeksel.

Er bare sideskjørt som mangler på eksteriøet no, og ei leppe bake alt i Carbon selvsagt :mrgreen:

Har så lyst på bilen din jeg!!!
 #385755  av predator
 
Andrepedersen skrev:
predator skrev:En aldri så liten update :)

Får si som de sier i Elkjøp reklamen : Løp å kjøp :mrgreen:

Henta mere Carbondeler i dag .

Carbon motorluke.
Carbon Sidepaneler (Ved motorluka)
Carbon Lyktdeksel.

Er bare sideskjørt som mangler på eksteriøet no, og ei leppe bake alt i Carbon selvsagt :mrgreen:

Har så lyst på bilen din jeg!!!
Får si som de sier i Elkjøp reklamen : Løp å kjøp :mrgreen:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19