TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sommerdekk og felger til rollan

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #346700  av lexusmann
 
Kan han fikse dekk/felg pakker til en bra pris? :wink:
 #347706  av lexusmann
 
Sharif har denne http://www.sharifs-webshop.no/display.a ... prodid=267 felgen og en annen stygg en til rollaen min i 18"...hva synes dere, er den stygg?de har den felgen og Nankang dekk til 6440kr, noe som er veldig billig, hehe... :wink:
har veldig lyst på Zito Navarro, men koster endel...
 #347709  av ErikG
 
da ville jeg klart gått for zito hjula. Mener han på jobben sa han hadde Et40 på sine. Du kan nok kjøpe direkte fra bilprodukter.no.
 #348065  av lexusmann
 
Lurer litt om grå felger blir noe kjedelig...noen som har tips til kule felger??og ikke koster 5k+ liksom... :roll:
og så ser jeg nå at StylingTech har Toyo Proxes T1R til 1580,- pr stk, er dette et bra dekk?
 #350118  av lexusmann
 
Da ser det ut som det blir sommer hjul ja....Blir Zito Navarro og Toyo Proxes over, i 225/40-18....fikk et bra tilbud.... :wink:
 #350121  av Mr_Storbrua
 
Få ut bilder når de kommer på bilen da..
 #350124  av lexusmann
 
Klart jeg gjør...hvis den blir for høy, blir jeg nødt for å senke litt også...har noen følere ute ang. det...men er så dårlige veier rundt her(telehiv, huller osv :evil: ) så får se hvor mye det blir...
 #350128  av Mr_Storbrua
 
Senk bilen, å senk heller farten bittelitt..

Kan ikke kjøre med feite felger å høy bil..

Har aldri opplevd problemer med å kjøre med senka bil.. å jeg har kjørt på mange dårlige veier..
Det var også på den tiden jeg kjørte svin.. Heller ikke noe problem..

Nå, etter jeg kræsja, har jeg begynt å kjøre litt mere orntli, å har heller ikke noe prblem med vanlig kjøring på dårlige veier..
 #350131  av lexusmann
 
Nei, spørsmålet er bare HVOR høy den blir....uten sammenligning forøvrig, men på gamle e10'ern( hadde 17" på den) var den ikke senka, men så nesten sånn ut alikevel....blir sikkert ikke likt, tenker jeg, hehe... :wink:
Som sagt, blir den veldig høy må jeg få tak i noen fjærer å få satt på...
 #350134  av Mr_Storbrua
 
lexusmann skrev:Nei, spørsmålet er bare HVOR høy den blir....uten sammenligning forøvrig, men på gamle e10'ern var den ikke senka, men var litt lav alikevel....blir sikkert ikke likt, tenker jeg, hehe... :wink:
Som sagt, blir den veldig høy må jeg få tak i noen fjærer å få satt på...
Jepp.. Det vet man jo ikke før felgene står på bilen.. Ta gjerne en liten kjøretur også før du kikker på det.. Så du er sikker på at bilen har "satt" seg igjen etter jekkinga..
 #350228  av lexusmann
 
Fikk svar på spm om senkefjærer i dag fra Blankbil.no...de skulle 2290,- pluss frakt...TUV godkjente...vet ikke merke da, men mest sannsynlig H&R...
 #350235  av Mr_Storbrua
 
lexusmann skrev:Fikk svar på spm om senkefjærer i dag fra Blankbil.no...de skulle 2290,- pluss frakt...TUV godkjente...vet ikke merke da, men mest sannsynlig H&R...
Hvor mye senker de da?
 #350237  av lexusmann
 
Mr_Storbrua skrev:
lexusmann skrev:Fikk svar på spm om senkefjærer i dag fra Blankbil.no...de skulle 2290,- pluss frakt...TUV godkjente...vet ikke merke da, men mest sannsynlig H&R...
Hvor mye senker de da?
De sier de senker ca 35mm...er vanlig det...men blir vel lett forskjell foran og bak...
 #350239  av Mr_Storbrua
 
Er passeli det :) Tror dette blir en knallstilig bil :)