TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ACR 11-13 jun

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #346646  av bose
 
Mange herfra som skal dit? Blir det organisert on felles ts-ogn camp? kunne evnt dette vært av innteresse?
 #346648  av Morten
 
Jeg har tenkt meg opp (igjen) ihvertfall. :mrgreen:

Den felles Ts-ogn "camp'en" pleier vi jo å ha på Meyergården Hotel. :wink:
 #346650  av bose
 
ahh ok!!
Da skal bestille rom snarest!
 #346652  av ST205RR
 
Jeg kommer :mrgreen:
det kommer en post med mere info ang program/påmelding/overnatting osv etter hvert 8)
 #346730  av tojo
 
Kommer masse mer info,avtale(rabatter) på bla. hotell vil bli gjort innen kort tid :-)
 #347923  av Rangle
 
Regner med det blir tur nedover i år (obligatorisk :P ), såfremst ikke noen kurs eller arbeid kommer i veien.

Mange herfra som kommer nordfra, som må over med ferge fra Lødingen?
 #347933  av SanAndre
 
Hvordan pleier det å være med oppmøte på dette arrangementet, pleier det å være veldig mye folk sammenlignet med f.eks Gatebil?
 #347982  av ArildM
 
Ser at høsttreffet blir avlyst i år :/ Så da må en komme seg på Vårtreffet :) Satser alt på å ha Mr2en i orden til da og få strukket litt på gassfoten til da :)
 #348050  av bose
 
Flere som stresser med å få bilen igang ja! :lol: skal vi skru om kapp!? :lol:
 #348162  av Rangle
 
SanAndre skrev:Hvordan pleier det å være med oppmøte på dette arrangementet, pleier det å være veldig mye folk sammenlignet med f.eks Gatebil?
Oppmøtet på Vårtreffet har vært meget bra, og er vell økende. Kan ikke sammenligne med gatebil, mye pga størrelse på området, men vårtreffet i fjor var det meget fullt! Tok sin tid for å få bil inn på utstilling, og ut, det var min erfaring.
Bare å hive seg på, ut på bane.. 8)
 #348296  av sindrejl
 
Normalt sett fikses det reserverte rom til TS-OGN medlemmer på meyergården og jeg skal love dere jeg kommer dit iår også ;-)
 #348474  av tojo
 
sindrejl skrev:Normalt sett fikses det reserverte rom til TS-OGN medlemmer på meyergården og jeg skal love dere jeg kommer dit iår også ;-)
Å det vil det bli gjort iår også ;-) mer info kommer snart :-)
 #350003  av Rangle
 
Da er bil og eier påmeldt banekjøring, og hytte fikset! Regner med det blir noen lange "3"måneder nå, bare ikke noe uforutsett dukker opp hvis jobb kommer i boks.
Mange som kjører nedover lørdags morgen og skal over med ferge til Bognes?
 #353859  av tojo
 
Til nå 4Lexus/14Toyota påmeldt. For mer info se: http://www.sommertreff.no/Profil/Pameld ... -2010.html

For overnatting se: viewtopic.php?f=53&t=34820
 #354801  av tojo
 
tojo skrev:Til nå 4Lexus/14Toyota påmeldt. For mer info se: http://www.sommertreff.no/Profil/Pameld ... -2010.html

For overnatting se: viewtopic.php?f=53&t=34820
Nå 4Lexus/19 Toyota... kom igjen meld dere på til årets store happening :-)