TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Harald's Bn Sports Is 200 wolk 19' 9,5 Til Salgs!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #354579  av Espen.R
 
stili greier det der!

men subber ikke bakhjula i skjermen?


og, spm.
Hvor kjøpte du volk felga fra?
 #354891  av Harald
 
Espen.R skrev:stili greier det der!

men subber ikke bakhjula i skjermen?


og, spm.
Hvor kjøpte du volk felga fra?
Hei! tja. har valset hjulbuene ganske mye. men subber litt i humper hvis vi er 4 i bilen og man treffer en dyp dump..

felgene ble kjøpt av en av bilene fra fast and the fureius tokyo drift.. hvis noen husker den Blå og orange silvia s15 fra scenen inni pakeringshuset, en av de 5 bilene gikk til norge.. :D
 #354902  av Harald
 
Kolbotn skrev:kjørte forbi akkurat når jeg gikk ut av jobben, hadde nettopp sett tråden din når bilen kjørte forbi;P

Vi leser vel ikke på forum på jobben gjør vi vel? :P

Men noen som har noen tips om noen Fine JDM potter?
 #354931  av Fredrico
 
Planen min er å kjøpe HKS Silent Hi-Power potten.. Blir visst en litt mer mandig brumming i eksosen, men ikke sånt som man får hodepine av.. Syns det er litt kulere når lyden kommer fra motoren og ikke eksosen.
 #355550  av Harald
 
Fredrico skrev:Planen min er å kjøpe HKS Silent Hi-Power potten.. Blir visst en litt mer mandig brumming i eksosen, men ikke sånt som man får hodepine av.. Syns det er litt kulere når lyden kommer fra motoren og ikke eksosen.
Høres ut som en god Plan! Hvor skal du kjøpe fra? sånn ca pris på denne?

Men tja hvor mye brumming kan man egentlig få av denna org Is motoren.. Lyst på 2jzgte jeg altså eller 2jz'n i is300 :D
 #355586  av Fredrico
 
Tenkte å bestille fra england. Kommer vel på rundt 4000 ferdig levert.

Har tenkt på tanken om 2JZ-GE konvertering eller 3GSE konvertering, men blir for mye arbeid for meg i første omgang.Får holde med kompressor og åpent filter i første omgang, da blir det ikke så halvgale lyd ;)

http://www.youtube.com/watch?v=l-zV_DgU-M8
 #356397  av Harald
 
Sånn da datt jammen innkaling til forsvaret inn i posten.. æsj da..

Lexusen er nå tilsalgs! Poster den her på Ts forumet først.

Bilen har gått 162000 og er en 2000 mod. betydelig på kostet.
Pris 175000.