TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Harald's Bn Sports Is 200 wolk 19' 9,5 Til Salgs!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #347505  av Harald
 
magnesmurf skrev:Dette ser ut til å bli et artig prosjekt! Kommer nok til å følge med på dette.

Blå er definitivt en av de peneste fargene på bil etter min mening. RS blå fra VW er en tøff farge, men kanskje ørlitte grann for mye lilla i mine øyne. Den er for all del blå, men med et lite lilla skjær i, og det skulle vært nedtonet litt i mine øyne. Med pærlemor blir nok den fargen uansett tøff! Hvis du vil, er det bare å ta en titt innom min prosjekttråd og kanksje bli inspirert av blåfargen på min bil?

Er også enig med EXS, dropp hønsegitter, få inn litt skikkelig material isteden. En eller annen form for grill ser mye bedre ut. Da skille bilen seg mye mer fra andre, og ser fabrikstylet ut, isteden for hjemmestylet :wink:

LIkte felgene! Tror de vil kle bilen veldig bra.
OK.. Hører hva dere sier... spørs vel om det må bli en annen netting da.. Men tar det da alt er lakkert...
skal ta en titt innom Tråden din og se litt vet duu.. Må bli kjent med alle bilene her på forumet nå.. Masse lesing forran meg :0)
 #347865  av Harald
 
Hallois igjen.. i mens jeg venter på lakkering så satt jeg litt på ebay og fant denne.. så da fant jeg ut atte dte hadde jo vært litt kult med lik Rc bil som bilen faktisk skal se ut.. hehe.
Bilde
Bilde

Foresten.. Noen noen som har sett inn angeleyes på lapene til bilene sine? har lyst på det.. :D
 #347888  av magnesmurf
 
Atrig med modeller av bilen sin. Skulle ønske mr2 kom i radiostyrt versjon ;)

Vet man får mr2 karosseri av den gamle typen, men ikke av 94+ typen.
Men har mange modellbiler av mr2 selv:)

Kjøp en Is200 modellbil, og få en proffbygger til å bygge for deg. Så kan du kanskje få en kopi av bilen i modell :wink:
 #347907  av Harald
 
magnesmurf skrev:Atrig med modeller av bilen sin. Skulle ønske mr2 kom i radiostyrt versjon ;)

Vet man får mr2 karosseri av den gamle typen, men ikke av 94+ typen.
Men har mange modellbiler av mr2 selv:)

Kjøp en Is200 modellbil, og få en proffbygger til å bygge for deg. Så kan du kanskje få en kopi av bilen i modell :wink:
Jeg skal nok få min ganske lik..

anngående det med Mr2 Sw20 så finnes den som Rc
http://www1.garaget.org/gallery/archive ... 66ifbd.jpg
 #347908  av magnesmurf
 
Er det som 90 modell eller 94 modell? Bilde bakfra?

Har sett karosseriet til salgs på ebay. Men det er 90 modellen.
 #347919  av Amund
 
Harald skrev:Hallois igjen.. i mens jeg venter på lakkering så satt jeg litt på ebay og fant denne.. så da fant jeg ut atte dte hadde jo vært litt kult med lik Rc bil som bilen faktisk skal se ut.. hehe.


Foresten.. Noen noen som har sett inn angeleyes på lapene til bilene sine? har lyst på det.. :D
Eg har faktisk ein 1/10 HKS Altezza som touring bil, heilt sjef 8)
Bilde
 #347943  av Espen.R
 
Magne, jeg har en 94+ 1:10 mr2 turbo.
kan fikse med bilde når jeg kommer hjem ikveld..

forresten veldig fett prosjekt dette, blir tøft å se kittet på is´n ; )
 #352255  av Harald
 
Hallois igjen! da har sommeren kommet og jeg la om til sommer hjul i dag.. Ble veldig braa altsåå.. :D like resultatet! Men bildet lyver litt.. bilen er nettopp sluppet ned av jekken på bildet så den er litt høy ennå...
ellers Hva synes vi? :D ?
Bilde
Bilde
 #352357  av Harald
 
Sånn.. i dag kom dagen for montering av kittet til bilen.. Ble veldig bra altså :0) godt med litt verksted tid igjen.. passformen på kittet var ikke så ille.. Men den Jdm vingen gikk det fort ei stund på.. HUh.. Men nå er alt klart til lakk værtfall.. Ble desverre ikke hellakkering av bilen.. Orker ikke begynne på og demontere dører og sånn..
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #354255  av Harald
 
Sånn da har det skjedd enda mere med bilen.. hentet alt på lakkering i dag, og begynte montering med en gang.. Utrolig hvor morro det er og montere slik styling ! :D

Men hva synes dere om resultatet?

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #354272  av predator
 
Wow, Ble syykt bra resultat.. Denne likte jeg :mrgreen:
 #354337  av magnesmurf
 
Ble veldig fint! Felgene kledde bilen veldig godt! Du trenger bare en eksoshale, og litt finmasket netting i luftinntakene i fangeren foran :wink:
 #354356  av sigheri
 
magnesmurf skrev:Ble veldig fint! Felgene kledde bilen veldig godt! Du trenger bare en eksoshale, og litt finmasket netting i luftinntakene i fangeren foran :wink:
Helt enig.

Godt jobba
 #354370  av BrennaRacing
 
Ble bra dette. Men den trenger senk :)