TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Harald's Bn Sports Is 200 wolk 19' 9,5 Til Salgs!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #347296  av Harald
 
Hallois! jeg tenkte jeg skulle lage en tråd om bilen min..
Bilen er en is 200 2000mod som jeg nå har eid i 3 år.. tenkte jeg skulle gå litt videre med den nå og har handlet inn bodykit og litt snaks til bilen..
valget ble ett BS- Sports kitt
volk GT-S 19'9,5 og 19'8,5
TRD drift style spoiler
angel eyes kitt
brembo Bremser..

Må vel ha senking også men har ikke handlet inn noe ennå.. noen tips?

Bilder og mere kommer snart vet dere.. skal få inn så mye som mulig..
Harald :D
Sist redigert av Harald den 10 mai 2010 18:36, redigert 2 ganger totalt.
 #347329  av Harald
 
tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av demobilen til BS-Sports Bilen dems er helt rå! 2jz og den gulfargen.. har i Grunn veldiglyst til og lakkere is'n min i samme guld farge :D men tenker veldig på svart også..

Bilde
Bilde
 #347330  av EXS
 
last bildene dine opp på f.eks http://photobucket.com/ også copy/paster du Img linkene inn i innlegget ditt


edit: akkurat for sent ute der ja :P
 #347357  av Harald
 
EXS skrev:last bildene dine opp på f.eks http://photobucket.com/ også copy/paster du Img linkene inn i innlegget ditt


edit: akkurat for sent ute der ja :P
ja. Jeg fant ut av det etter litt klunder. Men takk for hjelpen likevel.. Men hva synes du om farger? Svart? Eller guld? :)
 #347360  av Sven
 
SVART :twisted:
 #347361  av EXS
 
tja...

kjør sort vist du vil holde bilen litt "low key" og gull visst du vil ha frem detaljene på bilen,styling o.s.v.

hiv ut noen bilder av bilen din, kansje litt lettere og avgjøre da
 #347391  av KK-ma70
 
Hei.

Senk: enten coiovers eller det rimelige alternativet med TTE-senkesettet.
Var veldig fornøyd medd TTE setet, bilen ble akkurat lav nok for meg og er meget behagelig å kjøre med. Skal vell ligge bilder av den under show&shine enplass..

SVART forresten, tror gullfargen kan bli for skarp og du går lei etter noen år... Men den får en høyere show-faktor i gull.
 #347401  av Harald
 
EXS skrev:tja...

kjør sort vist du vil holde bilen litt "low key" og gull visst du vil ha frem detaljene på bilen,styling o.s.v.

hiv ut noen bilder av bilen din, kansje litt lettere og avgjøre da
du spørte om bilder av bilen..? ok her komer de.
En helt normal og grei is
Bilde
Bilde
Bilde

Var jo forresten hos lakkerern i dag.. skulle ta ut farge også endte jeg visst på noe helt annet enn hva jeg egentlig skulle ha..
fargen blir nå en vw farge fra 1996 RS blå med pælemor. :0) :D
 #347412  av Sven
 
Det kan blir bra. Det er en fet blåfarge.
 #347418  av lexusmann
 
Du som har bil i sølv burde lakke panser, tak og bagasjelokk i svart, det er tøft etter min mening.... :wink:
 #347432  av Harald
 
er ikke helt sikker på om jeg skjønnte deg riktig nå? du foreslår og ha bilen i to farget sølv og sort? tja kan jo bli stilig det da..
Men nå blir den jo værtfall blå med pælemor da.. Men mindere det blir en pluselig endring :P

jeg kan jo legge ut noen prøve bilder av hjul og litt stylig... :D
Bilde
Bilde
Dette er forresten de hjulene som satt på Den silvia s15 (mona lisa) som gikk i F&F tokyo Drift. Bilen ble solgt til norge og Nye eieren ville ikke kjøre bane med 19"

Bilde
også bakfangern
Bilde

Her er da Trd driftstyle vingen.. og som han med den grømme is'n sa her.. Den trenger en del tilpassing altså..
Bilde
 #347442  av EXS
 
her er det potensial ja :)

blir litt drifte look dette her 8) men jeg ville kansje vurdert og droppa hønsenettingen i frontfangeren til fordel for f.eks RS4 gitter som du kan få kjøpt her http://norskbildelsenter.no/?ASP=219745&Random=36795175

edit: linken var litt rar, men du finner det under "styling"
 #347450  av magnesmurf
 
Dette ser ut til å bli et artig prosjekt! Kommer nok til å følge med på dette.

Blå er definitivt en av de peneste fargene på bil etter min mening. RS blå fra VW er en tøff farge, men kanskje ørlitte grann for mye lilla i mine øyne. Den er for all del blå, men med et lite lilla skjær i, og det skulle vært nedtonet litt i mine øyne. Med pærlemor blir nok den fargen uansett tøff! Hvis du vil, er det bare å ta en titt innom min prosjekttråd og kanksje bli inspirert av blåfargen på min bil?

Er også enig med EXS, dropp hønsegitter, få inn litt skikkelig material isteden. En eller annen form for grill ser mye bedre ut. Da skille bilen seg mye mer fra andre, og ser fabrikstylet ut, isteden for hjemmestylet :wink:

LIkte felgene! Tror de vil kle bilen veldig bra.
 #347490  av ErikG
 
Blir kult detta. kjøpt kitet av Kenneth? Er det med framskjermer eller kjører du orginale skjermer? Vurderte de felgene selv, ble jo solgt grisebillig.

Når kommer lakken på? Blir spennende og følge med.
 #347501  av lexusmann
 
Hvor kjøpte du felgene?så tøffe ut...og de passer rett på corolla e15'n min... :wink: men vet ikke om 19" blir litt i hardeste laget da...
edit:
sjekket opp felgen hos bl. a StylingTech...begynner på 6k stykket jo!!! :shock: LITT i overkant det da....Men enig med andre her, veldig spennende prosjekt... :D