TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • gatebil til sommer'n?

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #349106  av Kimbo
 
noen med lexus som skal å stille ut på gatebil til sommer'n? for ellers kunne vi planlagt å parkert siden av hverandre hvis vi hadde samla noen :P lexus-kroken liksom :P
 #349108  av James
 
skal på Våler i mai! Men kjører ikke Lexus :wink:
 #349111  av Kimbo
 
tenkte litt mest på våler jeg å egentlig. samma om det er leuxs eller toyota egentlig å da :) men du skal å stille ut ? :)
 #349114  av James
 
Kimbo skrev:tenkte litt mest på våler jeg å egentlig. samma om det er leuxs eller toyota egentlig å da :) men du skal å stille ut ? :)
tenkte både å kjøre på bane og stille ut jah :)
 #349122  av Kimbo
 
da syns jeg vi skulle fått til noe sånn at vi får stilt ut sammen for de som ikke er i noe generell klubb, for det er vel fortsatt at det ikke trengs å være en klubb for å stille ut? "har aldri stilt ut noe noengang så litt blank der"

MR2 du har el?

men da får vi unngå biler utenom toyota og lexus da :) hehe
 #349194  av BrennaRacing
 
Jeg er vel kanskje med. Lenge siden jeg har vært på Gatebil nå :D
 #349209  av dca
 
kanskje det...litt lyst å dra ned egentlig!:)
 #349214  av James
 
Kimbo skrev:da syns jeg vi skulle fått til noe sånn at vi får stilt ut sammen for de som ikke er i noe generell klubb, for det er vel fortsatt at det ikke trengs å være en klubb for å stille ut? "har aldri stilt ut noe noengang så litt blank der"

MR2 du har el?

men da får vi unngå biler utenom toyota og lexus da :) hehe
mr2 turbo ja :) trenger ikke å være en klubb, men bare vi prøver å samle opp på et sted..
 #349222  av Kimbo
 
da blir det å begynne å planlegge da :P arrangere at vi møtes ett sted før vi kjører inn,men så er det vel noen som meg som bare skal være der en dag å da :P altså en lørdag :P
 #349243  av ErikG
 
Regner med å være på alt av gatebiltreff, ihvertfall Våler og Rudskogen. Blir nok både med Starleten og Avensisen
 #354481  av Kimbo
 
jammen da er vi da tre-fire stykker allerede :P hehe. men bør vi da bestille plass hvis vi blir noen ? eller er det bare å ta det når en kommer? (har aldri stilt ut)