TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Skru fra hverandre og sette sammen 3-delt felg??

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #349151  av dca
 
Noen som har gjort dette?

skulle fått chromma opp igjen litt av den da chrome har løsnet litt iløpet av vintern... MEN er dette vanskelig å få tett igjen etterpå?

noen som har prøvd?????????????????????
 #349306  av dca
 
pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss! beste tips får ett vått kyss!
 #349313  av celicat23
 
Sjekket litt rundt dette for en tid tilbake og fant fort ut at det ikke er noe å prøve selv. Det var noe spesielt med lim, trykk, rekkefølgen og trekke til skruene osv osv osv. Lever det til noen som vet hva de driver med er mitt beste tips.
 #349322  av lexusmann
 
Snakk med Felgservice... :wink:
 #349328  av mr2storbrua
 
dca skrev:pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss! beste tips får ett vått kyss!
Jøss, to svar allerede. Ser ut som det hjalp med pris for beste tips :wink:
 #349382  av dca
 
snakker med felgservice jeg ja!

er redd det er som celicat23 sier!

at det er hokus pokus er jeg gangske så sikker på! første problem er å finne en spesialnøkkel som passer skruene...de ser ut som splains!

celicat23 og lexusmann får slå stein saks papir om det kysset... merkelig hva som må til noen ganger ass!
 #349398  av lexusmann
 
Er veeeldig hetero så folk kan kysse så mye de vil for meg...bare hold meg utenfor.... :lol: Hmmm...noe sier meg at dette ble veldig offtopic.... :roll:
 #349409  av dca
 
greit å tenke seg litt om før man demonterer felger til nærmere 50 k vettu ! ;)
 #349414  av dca
 
skjønte den sjø ;)

flørting gir som regel uttelling vettu ! ;) *smiler etter nok en velykket helg*
 #349569  av arvid
 
En tredelt felg er ikke akkurat rakettforskning! Den består av tre deler som er skrudd sammen, og tettet med silikon rundt. Hva er du redd for kan gå galt??
 #349592  av dca
 
har sjekket litt rundt.. skal settes sammen igjen i samme hull så den må merkes...så skal det skrues igjen med 15 nm.. etterstrammes med 17nm.. så er det no middel man må fuge med! og siden det er en eller annen slags splains spesialverktøy som skal til for å skru setter jeg det heller bort å får det gjort..

det som kan gå galt...felgen blir utett! er ikke bare å skru opp å igjen vettu... tviler du hadde gjort det så enkelt hadde du hatt disse hjula også! :)