Venter egentlig på svar fra Aneriks ang dette, men jeg er så fryktelig utålmodig med å gjøre et oppstartsforsøk, så jeg har googlet litt og fant muligens løsningen.
Det jeg lurer på, er om det stemmer at jeg må koble +12v på pin 2 på den lille kontaktet kontakten til ignitoren?
Kom fram til dette ut ifra det jeg leste her, http://forums.hybridz.org/index.php?/to ... -this-pic/
Så kom jeg fram til at jeg må koble +12v på ecu terminal E10 pin 1 (strømforsyningen til ecu'n)
Og at jeg må koble +12v på ecu terminal E9 pin 76 (park/nøytral signal) for at hjernen skal tro at bilen står i park eller nøytral.
Kom fram til dette utifra det jeg leste her, http://www.floridasupras.com/wiring-ele ... inout.html
Noen som vet om dette stemmer? Er det evt flere plasser jeg må koble +12v på ecu'n for å få start?
Det jeg lurer på, er om det stemmer at jeg må koble +12v på pin 2 på den lille kontaktet kontakten til ignitoren?
Kom fram til dette ut ifra det jeg leste her, http://forums.hybridz.org/index.php?/to ... -this-pic/
Så kom jeg fram til at jeg må koble +12v på ecu terminal E10 pin 1 (strømforsyningen til ecu'n)
Og at jeg må koble +12v på ecu terminal E9 pin 76 (park/nøytral signal) for at hjernen skal tro at bilen står i park eller nøytral.
Kom fram til dette utifra det jeg leste her, http://www.floridasupras.com/wiring-ele ... inout.html
Noen som vet om dette stemmer? Er det evt flere plasser jeg må koble +12v på ecu'n for å få start?
91 200sx 2jz prosjekt