TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Farge pÃ¥ felger til svart celica t20?

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #350980  av K1ta
 
Noen som har noen synspunkter på hva slags felger som passer til en celica t20, 96 mod.
Bilen er svart og jeg klarer ikke bestemme meg for farger som passer. Har tenkt på svart og hvit, men er usikker på hva som vil se bra ut.
Glad for meninger og bilder :)
 #350985  av BrennaRacing
 
Sølv felger med svart kant er kult. Eller svarte felger med polert kant, men det er litt oppbrukt :D

Svarte felger med hvit kant er også tøft
Vedlegg
P1020615.jpg
P1020615.jpg (93.79 kiB) Vist 3322 ganger
 #350988  av loft
 
syns de tenzo felgene er dritrå. svarte med rød stripe rundt kanten, og så skaffer du røde caliperer/lakkerer de røde i tillegg så blir dt knall;) skulle jeg ikke solgt celican te sommern så hadde jeg garantert hatt de.
 #350995  av Daniel HS
 
Mulig jeg provoserer mange nå, men jeg er ihvertfall DRITA lei sorte felger, og sorte felger med polert kant...

Kjør f.eks klassisk grå alufarge, det passer alltid, er stilrent og går ikke av moten. Ellers er jo jeg fan av hvite felger da, og en sort t20 tror jeg vil kle noen feita hvite felger...
 #351124  av loft
 
Nå finner jeg ikke igjen den linken men så tidligere videoklipp av en toyota celica med gull/bronse felger (svart celica) og det så fett ut!
 #351356  av K1ta
 
Tusen takk for svar! Må si jeg har vært gira på å få meg hvite felger egentlig.
Men mange bra forslag her. Finner nok snart felgen jeg er ute etter, håper jeg :D