TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • flemming's border mr2

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #385819  av trd2000gt
 
christer skrev:april spøk?
denne bilen ser jo ut til å ha andre felger enn de du har på de tidligere bildene.
og speilene ser ut til å være svart.
*busted* 8)

men jeg får vel si bank i bordet!
 #385830  av Mr_Storbrua
 
Hehe.. Flere ting som avslørte deg der... Merkelig skade på en bil som har blitt truffet fra høyre side i en rundkjøring.

Pluss at det ble for ikke lenge siden diskutert disse rev 6 lowrise lyktene, som du ikke har på bilen din :P

Men ja.. bank i bordet.. Det kan skje jævlig fort..
 #388153  av trd2000gt
 
Da var eksosen på bilen og jeg må si FYYYYYYFAAEEEEN for en lyd!!!!! Den bråker no inn i helvette, men det er slik jeg vil ha det og den går faktisk merkbart bedre enn den gjorde, den har mye mer på bunndrag. Original anlegget lakk som en sil pluss at den hadde katalysator så det har nok mye av skylden for at jeg merker såppas forskjell. Er utrolig fornøyd... bilder og video kommer! :D
 #388165  av ArildM
 
Nice 8) Gjør seg med litt lyd ;) Synd man kan få litt mer oppmerksomhet fra Onkel blå da :lol:
 #388172  av trd2000gt
 
ArildM skrev:Nice 8) Gjør seg med litt lyd ;) Synd man kan få litt mer oppmerksomhet fra Onkel blå da :lol:
ja desverre, blir mye trilling forbi kontrollplasser osv tenker jeg meg :p
 #388272  av Issate
 
Ser at du fikk på anlegge før jeg i det hele tatt fikk tatt fram kameraet :lol:
Blir bra med bilder!

PS: Søsteren min ble stoppet med god bilen her om dagen av biltilsynet. De hadde bare kommentarer på at det ene refleksen i blinkelyset var borte (ligger i bilen ødelagt, har ikke fått opp de nye enda.) og de mente at hun kunne få bot siden ene blinkelyset mangle.... Hoff synd de ikke vet bedre :P Skal merkes at lyde demperene var på da ho ble stoppet så de reagerer sikkert anerledes vis man blir stoppet uten ;)
 #388430  av trd2000gt
 
Issate skrev:Ser at du fikk på anlegge før jeg i det hele tatt fikk tatt fram kameraet :lol:
Blir bra med bilder!

PS: Søsteren min ble stoppet med god bilen her om dagen av biltilsynet. De hadde bare kommentarer på at det ene refleksen i blinkelyset var borte (ligger i bilen ødelagt, har ikke fått opp de nye enda.) og de mente at hun kunne få bot siden ene blinkelyset mangle.... Hoff synd de ikke vet bedre :P Skal merkes at lyde demperene var på da ho ble stoppet så de reagerer sikkert anerledes vis man blir stoppet uten ;)
såppas, hadde hun kjørt uten hadde det nok blitt visning tvert, for det bråker!! jeg har satt i lyddemperne selv for å unngå å bli stoppa, selv om de ser litt teit ut, så blir det faktisk sykt fet lyd når man trår på med de i :D
 #388452  av Issate
 
Ja uten hadde hun nokk blitt bedt på visning ^^
Ja er mye lyd med de lyd demperene :)
Men må "lufte" litt avogtil, men blir bare små turer :p
 #388650  av SanAndre
 
Sitter en god del i nyinnkjøpt leilighet på Prestelandet om dagen med utsikt rett mot fredrikstadbroa, må jaggu si jeg hører deg godt når du drar på oppover der :P Kul lyd da :twisted:
 #390839  av trd2000gt
 
SanAndre skrev:Sitter en god del i nyinnkjøpt leilighet på Prestelandet om dagen med utsikt rett mot fredrikstadbroa, må jaggu si jeg hører deg godt når du drar på oppover der :P Kul lyd da :twisted:
kult å høre :D
når får jeg se celicaen i aksjon a? er det gt4 forresten?
 #390886  av SanAndre
 
Bare å si en dag som passer det, så kan vi møtes igjen :) Er nok ikke en gt4 nei :wink:
 #391829  av trd2000gt
 
SanAndre skrev:Bare å si en dag som passer det, så kan vi møtes igjen :) Er nok ikke en gt4 nei :wink:
jepp, får se ann litt fremover!
trodde det var det siden det var turbo :p
 #391830  av trd2000gt
 
Bilde av eksosen
10052011509.jpg
10052011509.jpg (99.64 kiB) Vist 1652 ganger
Fått inn anlegget i bilen nå også!
10052011509.jpg
10052011509.jpg (99.64 kiB) Vist 1652 ganger
26052011520.jpg
26052011520.jpg (101.15 kiB) Vist 1652 ganger
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16