TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva fÃ¥r man igjen for denne 1995 Celica GTen ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #351654  av Halvor

Heisann.
Har en 1995 Celica GT som jeg skulle solgt. Grunnen er i hovedsak at jeg har 2 biler og er i forsvaret for å avtjene førstegangstjenesten for øyeblikket, og er litt bortkastet med 2 x årsavgift, 2 x forsikring etc med 145,- dagen i lønn :p

Som sagt, er en 1995mod.
GÃ¥tt ca 162 000.
Sitter Focal frontsett i den som kosta 2000,- nytt.
Sitter meget gode Pioneer høytalere baki (usikker på typebetegnelse)
Midtkonsollen er cleanet (dvs fjernet sigaretttenner, oppbevaringsrom etc. Denner er lakkert i en slags svart metallic farge, men den har boblet littegrann noen steder. Er bare å pusse ned og evt legge på et lag med füller også lakkere over igjen. Sprayboksen med riktig farge medfølger)
Pioneer DEH-5900MP spiller m/mp3 etc (har også mulighet for å skifte farge i displayet)
Profftonede ruter (har kvittering på det)
Denne bilen har super strut forstilling (henger meget godt på veien) men har funnet ut at leddet i bærearmen på høyreside har begynt å slarke litt. Har derfor fått tak i ny bærearm og i tillegg "figure of 8" leddet, selvom dette ikke var noen nødvendighet. Har ikke fått byttet pga tiden ikke strekker til når jeg er i forsvaret, men skal ikke være noen stor sak å få dette gjort. Følger også med en komplett GT4 vinge hvor den øvre delen av vingen har en liten skade, men man kan evt sette over GT4-blokkene til den spoileren som sitter på bilen nå, så har man en helt strøken en.
Har også noe motordeler liggende som følger med, Oljepumpe, topp, lambdasonde. Har også et scoop fra en Subaru Impreza WRX som kan tilpasses. En Celica AT200 fanger.

Så kommer da det store spørsmålet.
Hva tror folket her inne er mulig å få igjen for denne bilen ?

Har ikke så mange bilder av den for øyeblikket, men legger ved 2stk jeg tok før snøen kom.
_MG_2594 (Medium).jpg
_MG_2594 (Medium).jpg (45.83 kiB) Vist 1503 ganger
_MG_2600 (Medium).jpg
_MG_2600 (Medium).jpg (40.65 kiB) Vist 1503 ganger