lexusmann skrev:Det der ble jo sykt bra, Brenna
Har fått pris på de samme fjærene til rolla'n min...blir jo nesten nødt å bestille hvis resultatet blir som på din, hehe...
Syns det er noe styr med 4 hjuls kontroll og godkjenning etterpå da.... 
Hvordan er den på veien?Hopper den veldig?Er litt redd for det nemlig...jada, vet dempere/oppheng ikke er likt på Lexus....Har "kun" 18" på min, men tror det kan bli bra....
Takk for det
4hjulskontroll MÅ du ta uansett. Ellers slites dekka veldig skevt. Hadde coilovere på forrige bilen min og forrige eier hadde ikke tatt 4hjulskontroll. Dekka foran var helt utslitte på innsiden.
Leste litt om H&R før jeg kjøpte de, og det var veldig mange som sa at de var ubehagelige å kjøre på. De sa at de var alt for stive og at det hørtes ut som om bilen skulle falle sammen når man kjørte på hull i veien. Men jeg er veldig positivt overasket. Den er selvfølgelig litt stivere enn vanlig, men syns absolutt ikke den er ubehagelig å kjøre, selv om jeg har så lite gummi på felga.
H&R er jo ganske billig i forhold til mye annet, og skal vel ha ganske bra kvalitet!? Så hvis det finnes fjærer til din, så er det vel bare å handle
Det med hopping tror jeg kanskje har litt med hvor mye man senker den. Mr2en jeg hadde var senket 42/39 med tein fjærer og orginale dempere. Den hoppet jo nesten sidelengs hvis man kom litt fort inn i en sving. Dunka hue i taket hvis jeg kjørte på et hull osv.