TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AD92`s candyred sw20

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #384643  av inzane2012
 
joda, seff må rattet stå i stil til bilens farge og sånt, og di ratta der går sikkert ann å få i flere farger, bare tok di som stod på framsida jeg siden jeg syns di var kule :P
 #384655  av ad92
 
Ja å få tak i ett sånt å trekke de opp igjen med røde sømmer, logo osv hadde ikke vert domt :)

bydde på et jdm ratt men fikk aldri svar så ble til at jeg kjøpte de stygge orginal rattet :)
 #384949  av ad92
 
Tok et bilde som viser litt av effekten i lakken, bling bling
Foto0033.jpg
Foto0033.jpg (732.55 kiB) Vist 6409 ganger
Nye kjørehøyden? :lol:
Foto0035.jpg
Foto0035.jpg (644.95 kiB) Vist 6409 ganger
Onsdag 23.mars 2011

Hadde som sagt prøveskilt den 23. Tok bilen ut av garasjen klokken 00:00 å var ute å kjørte med av tak å cruiset til klokken 5 på natta :lol: Var deilig å kunne kjøre lovlig med denne bilen igjen. Her er noen bilder fra igår natt :D Liker de 2. bildet spesielt godt :twisted:
Foto0042.jpg
Foto0042.jpg (638.47 kiB) Vist 6409 ganger
Foto0045.jpg
Foto0045.jpg (599.26 kiB) Vist 6409 ganger
Klokken 10:30 var det visning på BT, som jeg forøvrig kom 20 minutter for sent til :shock: Men kontroløren var kjempe grei å imøtekommende, synst bilen å felgene var fine å bilen var i bra teknisk stand. Oppe på bukken måtte jeg klippe av neonlysene som var montert under bilen (har ALDRI blitt brukt i mitt eie) så var like greit å få de vekk. Fikk godkjent senkingen og alt gikk som smurt, hadde ingenting å klage på, alt på mangellappen var OK så skiltene er tilbake!

Nå kommer skiltene på mandags morgen å jeg er klar for en ny vår/sommer sesong som skal bli MINST like bra som ifjor :)
 #385040  av ad92
 
inzane2012 skrev:kjenner jeg får mer og mer lyst å ta meg en tur opp til ålesund igjen nå :)
ja det er en kjempefin by, spesielt på natten! må nesten ta med meg ett skikkelig kamera å ta noen ålesund by night mr2 bilder:)
Grattis med skilt :wink:
takk magnesmurf! :D
 #385500  av ad92
 
trd2000gt skrev:Grattis med skilter igjen, hadde vært kjedelig å kommet våren i møte uten å kunne kjøre mr2'n!
Det skal jeg LOVE deg, 5 mnd uten bil har vert forferdelig noen ganger :shock: Frustrerende nokk var jeg å MÅKET bilen fri for snø, får håpe sneen forsvinner her i Ålesund snart :)) tror alle kjenner igjen den følelsen da man bare setter seg i bilen og starter den å kjenner på følelsen av å eie AKKURAT den bilen man vill ha:) kan ikke vente til at jeg kan kjøre den for fullt igjen
Gratulerer med skilter :) Nydelig bil :D
Takk det varmer :)
 #385609  av trd2000gt
 
ad92 skrev:Det skal jeg LOVE deg, 5 mnd uten bil har vert forferdelig noen ganger :shock: Frustrerende nokk var jeg å MÅKET bilen fri for snø, får håpe sneen forsvinner her i Ålesund snart :)) tror alle kjenner igjen den følelsen da man bare setter seg i bilen og starter den å kjenner på følelsen av å eie AKKURAT den bilen man vill ha:) kan ikke vente til at jeg kan kjøre den for fullt igjen
Skjønner deg godt, her på østlandet er jeg så heldig at det er snøfritt! Så jeg har lekt meg greit bra på veien de siste dagene!
 #386086  av ad92
 
Lørdag 2.April

Var ute å cruiset å når jeg var i lave hastigheter begynte bilen å kvele seg selv helt uten grunn, måtte hente madammen som selvfølgelig var på et stort kjøpesenter klokken 4 (rush og kø hele tiden) Når jeg sto parkert merket jeg igjen at bilen hakket og nesten stoppet.

På vei ut av ett kryss og inn på hovedveien kvelte den seg etterfulgt av et metallisk brak, dette skjedde selvfølgeglig midt på veien forann en hel kø i krysset bak meg og på hovedveien. Måtte bare sette på nødblink å ringe en kompiss å be han komme ned. Var ganske flaut å stå midt på veien å skubbe bilen til nærmeste parkeringsplass... var sikkert på at motoren var ødelagt, hvor typisk hadde ikke det vært 8)

Var sikkert på at noe var riv ruskenende galt, siden lyden som kom når motoren døde var helt forferdelig. Når jeg krysset fingrene å startet den var den helt normal, sto der som et spørsmålstegn :lol: Tok en testrunde og alt var som det skulle, senere så begynte bilen å lugge under pådrag å gikk som en bøtte med dritt..

Merkelig nokk så regnet det begge gangene bilen oppførte seg slik så jeg la en handlepose over luftfilteret når den sto parkert å den har ikke hatt noen problem siden. :) Burde igrunn tenkt på dette med engang men er ingen mekaniker. Heldigvis var det bare luftfilteret som var fuktig og ikke noe som kostet gryn, for budsjettet er ganske stramt allerede..

Vertfall den flaueste bil opplevesen jeg har hatt med MR2n så langt :cry:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14