TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lykter pÃ¥ IS200 - '01

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #354006  av Jarl
 
Har kjøpt et kollisjonsskadet IS200 '01 Sport. Trenger nye lykter frontlykter, ser på bildelsbasen.se at de finnes med og uten xenon. Noen som vet hva som står originalt på min bil? Har ikke hentet bilen enda så får ikke sjekket selv.

Tenkte på å bestille nye, med mørk innmat, fra eBay. Der selger de kun til IS300, har forstått at det trengs litt modifikasjon for å få de til å passe, så er kanskje like greit å skaffe noen originale og lakke de selv? (Med tanke på at de uansett må åpnes for å fjerne den oransje plasten...)
 #354014  av Neo
 
Embryo MK1 skrev:Har kjøpt et kollisjonsskadet IS200 '01 Sport. Trenger nye lykter frontlykter, ser på bildelsbasen.se at de finnes med og uten xenon. Noen som vet hva som står originalt på min bil? Har ikke hentet bilen enda så får ikke sjekket selv.

Tenkte på å bestille nye, med mørk innmat, fra eBay. Der selger de kun til IS300, har forstått at det trengs litt modifikasjon for å få de til å passe, så er kanskje like greit å skaffe noen originale og lakke de selv? (Med tanke på at de uansett må åpnes for å fjerne den oransje plasten...)
din bil er dem orginalt med uten xenon, xenon kom ikke på disse før 2002 modellen mener jeg..
jeg bestilte fra ebay, tok meg 6-7 timer før jeg fikk dem inn så er mye modding før dem passer..

det er greiere og kjøpe orginalt men dem koster ca 4000 kr pr stk
 #354031  av Jarl
 
Ok, ser at jeg kan få brukte for 1600 SEK pr- stykk i Sverige.
Hva med baklyktene da? Likt IS200-IS300?
 #354061  av Fredrico
 
Baklyktene er like på IS200 og IS300.

Forlyktene er ulike, men de er like på IS200 og Altezza. Hvis du først skal kjøpe dyre frontlykter så ville jeg kjøpt JDM svarte lykter, de er mye fetere. Evt kan du kjøpe mine som jeg har lakket svarte selv, så kan jeg handle de andre ;)
 #354074  av Amund
 
Sånn reit bortsett frå at jdm lykter har feil lysbilde og ikkje er godkjent, så passer dei nok :wink:
Heilt originale, standard frontlykter funker nok best, eg foretrekker det :roll:
 #354078  av Jarl
 
Høres bra ut. Tror jeg går for originale frontlykter og modder de selv. Skal prøve å finne noen sorte baklykter på eBay, helst utenfor hip-hop-led kategorien.. :wink: ..eller er det mulig å få tak i originale mørke baklykter?
 #354081  av Mr_Storbrua
 
realcar selger jo noen på auksjon nå.. de har en egen tråd om de her på forumet.. baklykter altså..
 #354083  av Mr_Storbrua
 
 #354105  av QuiNlan
 
ebay er din venn :) de fleste baklyker skal passe rett på vil jeg tro.
 #354132  av Amund
 
Embryo MK1 skrev:Høres bra ut. Tror jeg går for originale frontlykter og modder de selv. Skal prøve å finne noen sorte baklykter på eBay, helst utenfor hip-hop-led kategorien.. :wink: ..eller er det mulig å få tak i originale mørke baklykter?
Er fult mulig å få tak i originale mørke baklykter :D Har det på min faktisk, meiner å huske at dei koster ca 1400 for stk på toyota. Ser tusen ganger bedre ut enn led lykter 8)
 #354138  av Jarl
 
Amund skrev:
Embryo MK1 skrev:Høres bra ut. Tror jeg går for originale frontlykter og modder de selv. Skal prøve å finne noen sorte baklykter på eBay, helst utenfor hip-hop-led kategorien.. :wink: ..eller er det mulig å få tak i originale mørke baklykter?
Er fult mulig å få tak i originale mørke baklykter :D Har det på min faktisk, meiner å huske at dei koster ca 1400 for stk på toyota. Ser tusen ganger bedre ut enn led lykter 8)
Fint! Skal høre på Toyota (Har du delenr. liggede?) 8) Ser at du har mørke frontlykter Amund, har du lakket de selv? Xenon/vanlig?
 #354196  av Amund
 
Eg har originale lyse frontlykter :roll: Dei er ikkje så stygge som folk skal ha det til :wink:
Delenr ja, hmm, skal sjå om eg kan få gravd det fram, eventuelt sjå om det står på lyktene.
 #354217  av Jarl
 
Amund skrev:Eg har originale lyse frontlykter :roll: Dei er ikkje så stygge som folk skal ha det til :wink:
Delenr ja, hmm, skal sjå om eg kan få gravd det fram, eventuelt sjå om det står på lyktene.
Aha!, så bare litt mørke ut i avataren din :lol: Men det oransje glasset er fjernet eller :?: