Side 1 av 1

2jz IACV spørsmål

Legg innLagt inn:22 mai 2010 05:48
av TTM
Min IACV står åpen hele tiden. Dett gjør at tomgangen blir voldsomt høy, pluss at ladetrykket forsvinner ut der ved pådrag.
Jeg tror ikke den får strøm, kan dette være årsaken? Det går 6 ledninger fra kontakten, 4 til ecu'en. Er de to andre jord og strømtilførsel?

Jeg har lett mye på nettet etter skjema for denne, men finner ingenting, så hvis noen har info om denne hadde det vært supert.

Ser også at noen kjører uten denne, hvordan går jeg fram om jeg vil fjerne min? Går det fint å blinde der IACV'en har stått og så justere tomgangen med tomgangsskruen?

Re: 2jz IACV spørsmål

Legg innLagt inn:22 mai 2010 10:12
av tojo

Re: 2jz IACV spørsmål

Legg innLagt inn:22 mai 2010 13:00
av FS-Styling.no
Behold den og fiks den! Har ikke slik på min og et evig kapittel når motor er kald...men d kan jo igjen ha noe med 1680 dyser og E85 da... :o

Re: 2jz IACV spørsmål

Legg innLagt inn:22 mai 2010 17:07
av bjornalf
Kjører uten og funker fint. Med et bra mapp så er det ikke forskjell nesten. Justerer med tomgangs skruen funker topp;)

Re: 2jz IACV spørsmål

Legg innLagt inn:23 mai 2010 17:07
av TTM
Takk for hjelp! Jeg gjorde som bjørnalf. Blindet den og justerte på skruen, det funket utmerket.