TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye hjul! :D

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #360474  av Stian AB
 
Tøffe felger..Hvor mye måtte du betale for de? Leiter etter nye felger om dagen selv..Svarte med ganske likt utseende som dine er det jeg leter etter :D
 #360499  av M4ts
 
hehe takker :) ja svarte nettopp i din post. Jeg betalte ~5000,- har ikke fått no faktura eller no på frakta. men jeg syns fortsatt det ikke var så ille. Tok ca 1-1,5uke :)
 #360656  av M4ts
 
ble rignt istad, og sa dekka er her, og kommer på mandag fra kl8-12 :D blir bra!
 #361077  av TrustNo1
 
Fikk også dekka mine i går :)

Regner med å få de på i løpet av helgen.
 #361127  av M4ts
 
digg, fått satt de på? :) har fått mine, og blir lagt å imårra :D! slenger no bilder når de er på
 #361225  av M4ts
 
Jadda! nå er alt på plass og sitter som det skal :) neste jeg må gjøre er vel å senke litt hehe, og få noen spacers bak

Bilde
Bilde
Bilde
måtte ta en liten vaske runde, etter å ha ligget i garasjen en stund :)
Bilde
Bilde

Håper dere andre her også liker de :) jeg ble hvertfall fornøyd! Sitter som bare det nå
 #361305  av M4ts
 
hehe glemte å gjøre det :P her kommer et (:

Bilde
 #361306  av ke25-toyoglide
 
En liten spacer hadde gjort seg, 5mm er sikkert nok.
Ellers, flotte felger som kledde bilen, og passte bra til hvit bil.
 #361338  av M4ts
 
takk takk :) skulle gjerne ha fårr den lengere ned mot bakken, men penger er problemet :P ikke noe nytt.kan prøve med 5mm imårra, har noen fra biltema :P
 #361356  av TrustNo1
 
M4ts skrev:digg, fått satt de på? :) har fått mine, og blir lagt å imårra :D! slenger no bilder når de er på

Se her ja, dette ble bra :)

Skal sette på mine i morgen.
 #361402  av M4ts
 
da er moroa mi over... 2dager med nyting av nye sko. Så gikk lappen bort. Aner ikke hvor lenge eller hvor mye i bot. Eneste jeg kan trøste meg med er at jeg kan kose med bilen, skru og pusle utom å ha hastverk med å få det sammen igjen :P
 #361406  av Stian AB
 
M4ts skrev:da er moroa mi over... 2dager med nyting av nye sko. Så gikk lappen bort. Aner ikke hvor lenge eller hvor mye i bot. Eneste jeg kan trøste meg med er at jeg kan kose med bilen, skru og pusle utom å ha hastverk med å få det sammen igjen :P
Triste greier..hvor mye over fartsgrensa?
 #361408  av M4ts
 
de målte 86 i 50sona :/ så, er "litt" over :P
 #361418  av inzane2012
 
blir nok over 6mnd vertfall, grensa 50 sona er vel 74kmt, og sikkert over 10k bot... men svir vel mest å miste lappen enn å betale bota, for den kan du jo uansett bare få delt opp så du slipper å tenke på å skarpe sammen alt på en gang...