TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Et prosjekt som har pÃ¥gÃ¥tt i noen Ã¥r..... ;)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #359788  av inzane2012
 
ChrisL skrev:
inzane2012 skrev:denne har jeg STOR tro på :)
trd2000gt som er brukt som utgangspunkt da??
Jepp, samt border front som er modifisert.
aah, såg det nå :) har tenkt mye på hvordan den hadde blitt på en bredda mr2, fikk svaret nå, RÅTT :) er den "bare" delt på midten da? samt bredda den nede på sidene :)

denner her må du bare fortsette på og få den ferdig :)

Men har du noe mer info om bilen? årsmodell? turbo/GTi ? osv :)
 #360439  av MR2turbo
 
Ser jo kanonbra ut chris, må vel snart prøve å tenke på en tur for å inspisere.. hehe :)
Er det Ben med den orange mr2'en som har støpt?
 #362360  av ChrisL
 
MR2turbo skrev:Ser jo kanonbra ut chris, må vel snart prøve å tenke på en tur for å inspisere.. hehe :)
Er det Ben med den orange mr2'en som har støpt?
Bare å komme igjen det, lenge siden sist nå! Ble bare rør med Ben, måtte gjøre det meste av arbeidet hans om igjen også. Bilen står nå hos Venom Concepts (Carmenu), han har virkelig gjort en kanon jobb.

Sliter litt med farge valg.... greier liksom ikke å bestemme meg om den skal bli british racing green, hvit, ferrari rød eller matt sølv..

Også var det motor da.... har et monster av en maskin på hånd, så genIII motoren min m/gearboks, gt3040 turbo, ss manifold og autronic sm02 ecu er til salgs for en fornuftig penge..

Chris
 #362368  av Kjelliken
 
Farge valg er vanskelig det er sikkert.

Du nevnte matt sølv, jeg har på følelsen at matt sølv og matt sort sammen på den bilen kan ble meget fet.

Hvit og sort med blå perlemor å begge deler er også fett.

Rød.. mer skeptisk men er jo uansett en bil som vil skille seg ut uansett hvilken av de fargene du lakker den i.

:D
 #362401  av lexusmann
 
inzane2012 skrev:kjøp Supernova-lakk
http://effektpaints.starpaint.dk/produc ... cts_id=701

har trua på at den ville blitt jævlig bra på den bilen der :)
Du fikk ikke hele adressen med i linken... :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8