TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Et prosjekt som har pÃ¥gÃ¥tt i noen Ã¥r..... ;)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #367712  av James
 
dette blir saker 8) Ser frem til sluttresultatet! :)
 #368148  av kvass_st215
 
så mye bedre ut enn de der motorlokka du får kjøpt!
Men, det er jo noe med en slags vakum-effekt over det orginale motorlokket i fart, som en følge av utforminga av bakruta.
Hvordan blir det med et sånn motorlokk? vil du få inn nok kald luft i motor-rommet?
 #368151  av ChrisL
 
kvass_st215 skrev:så mye bedre ut enn de der motorlokka du får kjøpt!
Men, det er jo noe med en slags vakum-effekt over det orginale motorlokket i fart, som en følge av utforminga av bakruta.
Hvordan blir det med et sånn motorlokk? vil du få inn nok kald luft i motor-rommet?
Er mange teorier på det du spør om her, noe jeg ikke kan svare helt på uten å lyve... men kjøle effekten blir ikke noe prob, har rimelig store "scoops" på side intakene, og 2 stk 11" Spal vifter i motorlokket kommer til å ventilere rimelig bra.

Ettersom hva jeg har lest meg til, så var ideen til både Bomex og Phoenix Power den at du fikk varmluften sugd ut under bakvingen (tviler på det var orginal vingen de tenkte på) dette forbedrer effekten av vingen samt forandrer også helt løft og drag koefficienten... om det funker aner jeg ikke, tiden får vise :)

Syns den ser steike tøff ut jeg også!
 #372071  av trd2000gt
 
FYF**N!
Du fortjener heder og ære for det villeste mr2 bygget noensinne! Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet, dette er RÅTT!!!
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8