TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Et prosjekt som har pÃ¥gÃ¥tt i noen Ã¥r..... ;)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #372851  av predator
 
Hvor i Afrika? Kom nettopp hjem fra Egypt for en times tid siden :D Sjefs plass.
Sol og 35 - 40 grader hele oppholdet... :mrgreen:
 #384210  av mr2storbrua
 
ChrisL skrev:snaaaart , fått start på den, men er på bryllupsferie i Mexico for øyeblikket ;)
Hehe, også klarer du å svare på tråden en time etter du har fått et spørsmål? Ser ut som du har prioriteringen i orden :mrgreen:

Ha en fin ferie :)
 #391165  av mr292
 
Driiitfett prosjekt. dette ser helt villt ut. du har prestert å lage noe eget som samtidig ikke er stygt og jalla. liker stilen, allt fra front modifikasjon, lykter, vinge osv.
jeg kommer i hvertfall til å følge med her fremover.
mye som gjenstår? skal du på ACR i juni?
Drafter skrev:Er ikke denne bilen VEDLIG lik den røde som var på DHB? og gatebil bla..
nei :P, men like spesiell (mer spesiell faktisk) kan man trygt si den er.

her er ett bilde av DHB bilen jeg regner med du tenker på. fikk vell pallplass som fineste bil eller noe sånt og den var i gatebilbladet.
Bilde
 #391228  av MR2i
 
Utrolig morsomt å se folk som virkelig kan sakene sine...
 #391353  av mr292
 
jeg synes bakvingen var utrolig tøff(i ditt tilfelle) hadde den vært plassert på en original mr2 hadde jeg spydd!
men den kunne sikkert hatt litt lengre totalbredde. synes den blir litt liten.

en annen ting jeg vil pirke på er det ekstra luftinntaket på bakskjermen på førersiden, noen grunn til at det ikke er ett slikt ett på venstresiden?

ok, siden jeg er i pirkehumør kan jeg nevne at bakhjulene dine er montert på feil side(r) :) mulig du kjører mest baklengs :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8