TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430888  av inzane2012
 
min første var ganske "kjedelig" sånn historie messig vertfall :P Føste gangen var på 14års dagen min sammen med ei jente som var ett år eldre, vi hadde vel vert sammen i rundt 2mnd når vi hadde oss første gangen :) var hjemme på gutterommet :P
 #431613  av Noxan8
 
jaja, baksetene i opeln funker værtfall :mrgreen: men fant ut at fjærene og demperne kanskje burde byttes til en stivere variant :oops:
 #431625  av Rafinus
 
Trøster litt å lese gjennom denne tråden,
Har hatt et litt anspent forrhold til kvinner pga dårlige erfaringer med seksualitet og oppførsel mellom jenter å menn.
var et miljø her i kommunen for 5/6 år tilbake der det var en narkoring som "rekruterte" jenter fra ungdoms og videregående skolene i området, vet ikke hvor mange oppbankede, nedopede (og det som værre er) jenter i andre menns senger jeg har vert å hentet og fraktet hjem, har etter den tiden som varte i over et år der noen av mine nermeste venninner ble rekruter og det ble en helgevane å dra innom disse stedene og hente de og andre jenter.
så i den tiden ting som ikke egner seg på trykk.
har etter det hatt et anstrengt forrhold til jenter, og har hatt litt problemer med å ta kontakt og vert en innesluttet person i ettertid.
vi fikk lederen for denne narkoringen til å dra fra kommunen etter vi hadde fått nok bevis å ting på han. politiet og skolen var desverre ikke behjelpelig til å få lagt ned denne gjengen. nermere mafia virksomhet har jeg ikke vert borti.
Og har desverre måttet igjennom mange ettervirkninger fra denne tiden.

Har etter dette druknet meg selv i jobb og kommet ganske høyt på den tiden jeg har vert i arbeidslivet har utført Trinn 4 på TEAM 21 for de som vet hva det er og har nå jobbet min første uke som Teknisk Leder på et Toyotaverksted i en alder av 24.
men har desverre ikke hatt annet privatliv enn å skjemt meg bort i biler å andre fritidsaktiviteter.

Traff ei jente for en halvannen måned siden som plutselig tok kontakt, vi traff tonen og ting gikk meget raskt i possitiv retning,
hun var med meg til ACR og jeg var mer å møtte familien hennes enn på banen.
men her for en måned siden kom en av de som var med meg på den tiden fra mosjøen for å fortelle at denne gjengen var på tur til tilbake igjen og med lovnad om at de hadde blitt voksen og hadde skjerpet seg, men jeg har minne tvil.
mange stygge minner dukket opp igjen og jeg ble automatisk en innesluttet person som gjorde at forrholdet begynte å skrante, helt til hun for to uker siden sa at nokk var nokk, noe som jeg skjønte og dro derifra.

her i helga tok hun kontakt igjen og ville ha meg med ut, noe som jeg gjorde og var meget hyggelig. men nå vet jeg ikke hvor vi står, Hun har mange Manlige venner men hun vekket noe i meg som jeg la ned og låste inne i den tiden for 5 år siden, som jeg ikke har lyst til å legge fra meg igjen men er vanskelig når det ikke er gjensidige følelser.
tok endelig mot til meg i dag og forklarte henne hva som hadde skjedd og hvorfor jeg hadde reagert slik jeg gjorde.
Hun ble meget stille og dro herifra på en høflig måte rett etterpå.
hun er nå den som kjenner meg best, men er usikker på hvordan det blir fremover, men hun som meg hjalp vi hverandre gjennom hver våre tunge perioder.
rart hvor lenge slikt kan sitte i kroppen.
men kjente det lettet veldig på trykket å få snakket ut om noe som jeg har holdt inne i disse årene.
 #431626  av ArildM
 
Meløy er ikke akkurat den beste plassen på jord, det skal i alle fall være sikkert. Savner ikke kommunen i det hele tatt for å være ærlig.
Ærlighet lønner seg, og det er bedre å snakke ut om ting. Finner du den rette dama aksepterer hun deg for den du er, og ikke noen du prøver å være :) Er ganske introvert selv, men jeg liker å tro at det ikke nødvendigvis er en negativ ting hele tiden :)
 #431660  av Rafinus
 
Får se hva som skjer, alt til sin tid bruker jeg å si.
har kommet i kontakt med noen som vill hjelpe meg med de tankene jeg har om det, skal bli godt å få orden i huet etter 5 år.
men framtiden min er her selv om alle disse vonde minnene følger etter meg.

Men som du sier meløy er ikke en bra plass. og ting har blitt verre etter at 600-700 personer mistet jobbene sine, i et sammfunn på 6/7000 personer.

men er usikker på hva hun vill, hun sier det ikke er noen følelser der men spør meg daglig om det går bra og flørter som faen når jeg treffer henne ute. og er ikke lett å legge det bak seg når hun tar kontakt ved jevne mellomrom og vill prate.
og hun beklager seg veldig hver gang jeg har møtt henne sammen med andre menn eller i andre menn sine biler og forklart nøye om hvorfor og at de bare er hennes venner, som jeg vet hun har hatt forrhold med tidligere.
vet at hun sliter veldig på sin side med andre ting og det kan hende hun må flytte i enden av august, har liksom ikke fått svar på om det er derfor hun ikke vill gå videre.
jaja begynner å bli vant til det nå, så får se hva tiden vill vise.
eneste klare beskjeden jeg har fådt er at hun vill være gode venner (med fordeler) til man finner andre, men er litt vanskelig når det er henne jeg vil ha.
Og hun blir fort sjalu når hun ser meg med andre og markerer seg veldig når andre jenter kommer tett innpå og vil ha blikkontakt med en gang. (men sier i meldinger at jeg bare skal leve livet)
hejlper jo ikke akkurat på at hun er bartender på stampubben min heller ;P
Er ikke helt lett å forstå seg på det her for en stakkars bygdagutt.

Får kose meg med Mr2n og luxen for å få tankene litt bort, ble foresten tipset om en bok av ei veninne jeg har som sturerer til sexolog ;)
She comes first: the thinking man's guide to pleasuring a woman ;) ble litt rart når jeg fikk mange blinkehjerteutropstengn smilies etter boknavnet ;)
 #431662  av celicat23
 
Det høres ekstremt ut som du blir lurt. Og det høres ut som du forsøker så godt du kan å lure deg selv også. Du vil ha henne, hun vil bare ha en del guttevenner hun koser seg med. Du vil gjerne gå med på "friends with benefits", men det virker som du har en rosenrød baktanke at bare dere får vært intime sammen så skal alt ordne seg og det blir dere igjen og at du skal redde henne fra det vanskelige livet hennes og hun vil se hvor flott du er osv osv osv...

Hun er på en måte, og du håper du kan forandre henne til å bli noe helt annet. Det er ett jævelig dårlig utgangspunkt.

Ut i fra hva du skriver så er det i vert fall sånn jeg ser det.
 #431666  av Rafinus
 
Det er det jeg har mistanke om, men tror jeg trengte å høre det fra noen andre også, hjelper ikke mye å snakke med de kompisene jeg har her da de er mere ivrig på å kjøre henne en jeg er, og bare venter på at jeg skal gi dem klarsignal om at det er greit for meg at de prøver seg, snakk om venner :(

denne helga trur jeg hun ville ha meg med for å slippe klengete mannfolk på jobb,
har trent mye og gådd 30 kg ned i vekt siden oktober ;) og er ikke akkurat minste gutten i bygda, spesielt siden jeg trente mye i den tiden jeg snakket om tidligere i tråden. -
er ikke lett å være liten blondine med store blå øyne, men jeg takler ikke dette dobbeltspillet, blir å slutte kontakten med henne så får hun komme krypende hvis hun vill men da setter jeg store betingelser og det er meg og ingen andre, var hun som tok valget om å gå hvær vår vei så då får hun stå for det og.

men ser også at jeg får mye mere oppmerksomhet selv etter at jeg begynte å henge med henne. .
og det hjelper MYE på selvtilliten ;)
 #431668  av ArildM
 
Tenkte ganske nøyaktig det samme som det Marius sier ovenfor. Høres ikke helt bra ut.
I Meløy er du dømt til å gå i de skoa folk sier du skal gå i. Da jeg flytta fra Meløy fikk jeg flere jævlig digge damer, stort sett fordi jeg ikke var ferdigstempla i ei bygd der alle vet hvem du skal være og hvem du har sjangs på.
 #431670  av ArildM
 
Som du skriver selv, ditt eget selvbilde er ufattelig viktig både for hvordan det går i samspill med andre, men ikke minst for hvordan du føler deg selv. Jenter liker ikke emokids (dette var ikke ment mot deg, men som en generell sannhet), så lær deg å gi faen og vær litt drittsekk/matcho som står på ditt og dine krav. I et forhold er det alltid en som er lederen, det skal selvfølgelig være du :wink:
 #431672  av Noxan8
 
Bitches or cars? fuck the bitches, ride your car. Unless the bitch rides you in your car :mrgreen:

men skal sies, mange kloke ord her :D
 #431679  av celicat23
 
Rafinus skrev:er ikke lett å være liten blondine med store blå øyne, men jeg takler ikke dette dobbeltspillet, blir å slutte kontakten med henne så får hun komme krypende hvis hun vill men da setter jeg store betingelser og det er meg og ingen andre, var hun som tok valget om å gå hvær vår vei så då får hun stå for det og.
Punkt 1: Det ER lett å være liten blondine med store blå øyne, for de vet akkurat hvor lett det er å styre gutter etter kuken. Ingen har det lettere enn pene jenter, rett og slett fordi vi som gutter er en særdeles lett gjeng å lure. Du ser det over alt hvor det er pene jenter; gutter henger over dem, kjører dem rundt, hjelper dem med alt mulig, typene dems kjøper dem en masse dyre ting.. Det derre "jeg er så liten og sårbar jeg, kan du passe på meg *blunke med øynene*" er verdens eldste triks for å få deg på pinnen.

Punkt 2: Det og si/tenke "Jeg er verdt bedre enn det her" er en GOD ting. At du klarer å tenke litt sånn allerede i forholdsvis ung alder er bra. Brukte selv alt for lang tid på å lære det, og har hatt min del av sånne "forhold" hvor jeg har gjort mye mer enn jeg burde for jenta bare fordi hun var så pen og så nydelig og bla bla bla... FÅR du ikke like mye som du GIR så er det ett godt tegn på at noe er veldig galt.
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 77