TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #361241  av ArildM
 
:lol:

Men seriøst sett, kjipern med dama di Sindre.
Rart hvor mye historiene gjentar seg her :roll:
 #361270  av sindrejl
 
ArildM skrev::lol:

Men seriøst sett, kjipern med dama di Sindre.
Rart hvor mye historiene gjentar seg her :roll:
hehe ja det er håpløst.. dro til brasil av alle ting.. mersom.. du vet hva damer gjør der :P
 #361286  av ad92
 
Ja kvinner er noe rare vesen av å til :lol:

Det jeg har lært gjennom mitt korte liv er at man ikke må bli for knyttet til dem før man vet at det er noe å dedikere seg til. Fikk smaken på den for litt siden, hadde datet en stund osv men plutselig bare ombestemmer hun seg ut av det blå...

selfølgelig ikke på nærheten så kjipt som å catche dama i senga eller dama man har hatt ett langt forhold bare bestemmer seg for å stikke :( kjærlighet har evnen til å fucke opp så mye rart i hodene til oss stakkars menn, synd at kvinnene sitter med makten 99% av gangene :lol: så jeg har blitt mye mer forsiktig på kvinnefronten etter å ha godt på samme tabben 2 ganger nå :lol:

etter litt prøving å feiling finner man ut hvordan man liker jenter og det har jeg heldigvis funnet ut nå :)
skal ta det rolig å bare se hva som kommer, det som er heeelt sikkert er at sommeren er full av magi, og mye kan skje på kort tid :P som FireWalk sa: damer kommer når man minst venter dem. og det er så sant man får det!!

plutselig hilser man på en dame som har det glimte i øyet som man faller får så fort, og da er det gjort :lol: tror det fleste av oss kjenner oss igjen i den situasjonen :)

og ett lite tips til de som føler at kjærligheten ikke går rette veien: ta en biltur, sett på yndlingssangen, kjør en plass med nydelig utsikt å få sortert tankene litt, det funker hvertfall for meg.
 #364915  av inzane2012
 
slå denne her dere...
tenkte jeg skulle vere litt spontan i kveld mens vi gjorde oss klare for senga og begynte "leiken" på badet, men når vi kom inn i senga fikk jeg bare til beskjed, nei slutt nå, jeg skal lese litt først og så skal jeg sove, jeg skal tidlig opp i morra...
 #364919  av FireWalk
 
inzane2012 skrev:slå denne her dere...
tenkte jeg skulle vere litt spontan i kveld mens vi gjorde oss klare for senga og begynte "leiken" på badet, men når vi kom inn i senga fikk jeg bare til beskjed, nei slutt nå, jeg skal lese litt først og så skal jeg sove, jeg skal tidlig opp i morra...
Aaaaaai!!! KILLER!!! :?
 #364935  av predator
 
Dævven... :lol: Ett tegn på at man har vært sammen for lenge, er når kjerringa finner Se og Hør mere innteresang enn deg da.. :lol:
 #364942  av ArildM
 
Huff, om det er noen trøst kan vi i alle fall le av hverandres elendighet :lol:

Dama di vil ikke, dama mi er lesbisk, damene til Marius er alt fra Analfikserte kristne jenter til hemmelige strippere :lol:
For et liv :mrgreen:
 #364963  av inzane2012
 
predator skrev:Dævven... :lol: Ett tegn på at man har vært sammen for lenge, er når kjerringa finner Se og Hør mere innteresang enn deg da.. :lol:
ikke se å hør faktisk :) men illustrert vitenskap, hehe

ja du sier noe der Arild :)
 #364967  av FireWalk
 
inzane2012 skrev:
predator skrev:Dævven... :lol: Ett tegn på at man har vært sammen for lenge, er når kjerringa finner Se og Hør mere innteresang enn deg da.. :lol:
ikke se å hør faktisk :) men illustrert vitenskap, hehe

ja du sier noe der Arild :)
Men da er hun jo unnskyldt... :P
 #364972  av bose
 
ArildM skrev:Huff, om det er noen trøst kan vi i alle fall le av hverandres elendighet :lol:

Dama di vil ikke, dama mi er lesbisk, damene til Marius er alt fra Analfikserte kristne jenter til hemmelige strippere :lol:
For et liv :mrgreen:
Og resten av oss roter det bare til! :lol: :lol:
 #364973  av ArildM
 
Kanskje alt dette har rot i at vi alle kjører feil type bil?

Hadde vi bare kjørt skamsenka BMW med kromfelg hadde vi jo kunne dratt de blonde babsene :!: Gaad så mye enklere livet hadde vært med en dum blond kjærring :lol:
(PS: Ironi)
 #364974  av FireWalk
 
ArildM skrev:Kanskje alt dette har rot i at vi alle kjører feil type bil?

Hadde vi bare kjørt skamsenka BMW med kromfelg hadde vi jo kunne dratt de blonde babsene :!: Gaad så mye enklere livet hadde vært med en dum blond kjærring :lol:
(PS: Ironi)
Er da vel ikke noe problem det, finnes jo over alt! Snakket med ei sånn blond/dum & deilig ei på MSN her om dagen. Hun hadde veldig lyst å sitte på en tur. Så plutselig kommer det: Er det greit at jeg sitter i bare undertøy i bilen din? Det hadde vært gøy! ;)
:shock:

Kommer ikke på tale! Skal ikke ha noe forstyrrelse av sjåføren som kan føre til skade på godbilen. Frekke folk tror de kan ta seg til rette. :x

Så tror nok ikke det er feil bil med tanke på å dra damer. Dessuten slipper man jo at den stygge veninnen skal sitte på også :D Slipper å finne på noen unnskyldning. Der er rett og slett ikke plass! :P
 #364976  av inzane2012
 
FireWalk skrev: Så tror nok ikke det er feil bil med tanke på å dra damer. Dessuten slipper man jo at den stygge veninnen skal sitte på også :D Slipper å finne på noen unnskyldning. Der er rett og slett ikke plass! :P
så sant så sant :) men ang ho dama som ville sitte på i bare undertøyet, da skulle du sagt det var greit vist du fikk tatt ho 2'rn bakfra over panseret ;)
 #364977  av FireWalk
 
inzane2012 skrev:
FireWalk skrev: Så tror nok ikke det er feil bil med tanke på å dra damer. Dessuten slipper man jo at den stygge veninnen skal sitte på også :D Slipper å finne på noen unnskyldning. Der er rett og slett ikke plass! :P
så sant så sant :) men ang ho dama som ville sitte på i bare undertøyet, da skulle du sagt det var greit vist du fikk tatt ho 2'rn bakfra over panseret ;)
Du er gal du. Det kan jo bli bulk!! :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77