TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lakkmengde

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #361757  av lexusmann
 
RÃ¥ farge det der da... :wink: er ikke lakkerer selv, men kan ikke tenke du vil trenge noe mer enn 1-2 liter...
 #361789  av villejan
 
Mr...klUKK KLUKK.

Du vil gjerne ikke tro det, men den fargen var faktisk pen.

Kanskje litt crasj med karbon panseret ditt.
 #361797  av Mr_Storbrua
 
Du trenger ikke mer enn 1 liter av hver av de.. om du bare skal lakke sidene på bilen din.

Jeg leste bare veldig fort der, så så ikke hva slags lakk dette er, men regner med at det er vannbase, å da skal det tynnes sånn mellom 10-20%.. kommer litt an på lakkmerke å temperatur å sånt.
 #361813  av predator
 
Og hvis du finner ut at carbon panseret ikke tar seg helt ut på bilen etter du har lakka den, så si ifra hvis du vil selge :wink:
 #361831  av klukke
 
hehe, takker for fort svar :D

då blir det nok 2 liter som må bestilles, håper på at den passer litt med karbonen.
Tenker på og kjøpe en sånn karbon matte og legge på speil, øye lokk og midterste delen av vingen :)

for og si det sånn Predator, det skal JÆVLIG mye til for at eg selger dt panseret ^^ ventet over et halvt år på og få det tilsendt fra usa! :evil:

Villejan: At meg og deg e enig i noe når dt gjelder bil, så e jo det "once in a livetime " ! :D haehae
 #361870  av villejan
 
det er rett... men hva lambo dører har å gjøre på den bilen skjønner jeg fremdeles ikke!!!

Har sagt jeg liker karbonen også.

Om du skal handle karbon film må du gi en lyd. skulle hatt noen kvm.
Noen som forresten vet om noen som selger skikkelige karbon klistre duker?
 #362031  av inzane2012
 
synd at det var så små bilder av fargene, for jeg fant mange lekkre gul-farger der som jeg kunne tenkt meg og sett mer av, spesielt den supernova-gul lakken :)
http://effektpaints.starpaint.dk/produc ... cts_id=701

eller en av disse to:
Sun Yellow
http://effektpaints.starpaint.dk/produc ... cts_id=575

Gold Yellow
http://effektpaints.starpaint.dk/produc ... cts_id=567
 #362628  av stianøverland
 
jeg brukte 1.7 liter på bilen min. da lakket jeg sidene. ikke bakluke, panser, motorlokk, tak.

men jeg ville kjøpt en 2 liter, kansje 3. hvis den dekker veldig dårlig.
 #362640  av Mr_Storbrua
 
stianøverland skrev:jeg brukte 1.7 liter på bilen min. da lakket jeg sidene. ikke bakluke, panser, motorlokk, tak.

men jeg ville kjøpt en 2 liter, kansje 3. hvis den dekker veldig dårlig.

1,7 liter på å lakke sidene på en mr2? Hva slags lakkmerke er det? å hva slags påføringsteknikk bruker du? legger 2 feite strøk da?

Om han kjøper 1 liter, så får han jo 2 liter, da det er 1 liter av hvert sjikt. Ettersom jeg kan huske.

Klarlakk kommer jo utenom..
 #362838  av klukke
 
noen spesiell klarlakk som anbefales ? 1 eller 2 komponent ?

ser dt e litt og velge mellom her og ^^
 #362870  av Mr_Storbrua
 
2 komp er det eneste som duger..

Ikke vurder 1 komp engang..