TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466527  av ArildM
 
Widebody-kit på den Supraen?
Tror mye kunne ha vært gjort med et rett sett med felger.
20" felg hører hjemme på elbil og bling kasser :lol:

Blocket er vel eid av Schibsted, så ikke så rart at de har Finn.no tendenser :wink:
Kjipt nok har de ingen måte å verifisere bruker på uten å sende melding til svensk tlfnr eller verifisere via Svensk bankID. Ikke mye samsnakk mellom landene gitt. Noe som er dritt siden man ikke kan sende meldinger på de fleste privatannonser siden de ikke har mobilnummer oppgitt.
 #466530  av ArildM
 
Nice, noen har hatt litt av et eventyr :D


Skal ikke se bort fra at rundt halvparten av bilens km kan stamme fra en og samme tur :lol:
Yaris må jo være et ganske så safe bilvalg for noe slikt, i alle fall om man ikke vil ha så mye bilprakk :mrgreen:
 #466534  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=147911695

Bilde

Magne du har vel enda litt å gå på før du når 1.3mill i kostpris på ditt prosjekt :D Lotusen har kanskje litt annen geometri og oppsett på fjæringen da, men om den er verdt 1 mill mer enn en 2GR Mr2? Neeh :mrgreen:
EA60 girkasse ser ut til å funke greit på Lotus i alle fall :D
 #466535  av magnesmurf
 
ArildM skrev: ↑04 apr 2024 10:19 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=147911695

Bilde

Magne du har vel enda litt å gå på før du når 1.3mill i kostpris på ditt prosjekt :D Lotusen har kanskje litt annen geometri og oppsett på fjæringen da, men om den er verdt 1 mill mer enn en 2GR Mr2? Neeh :mrgreen:
EA60 girkasse ser ut til å funke greit på Lotus i alle fall :D
Kjenner til bilen. Kjent motorjournalist som eier den.
Stusser litt på punktet "er det gjort større reparasjoner" der det er svart nei.
Hele grunnen til at motor har smidd innmat osv var totalt motorhavari i fjor :roll:
 #466540  av ArildM
 
Aha, det forklarer språket i annonsen. Var noe så ekstremt hvor denne ble skrytt oppi skyene :lol: Vet ikke helt om jeg ville ha hatt en smidd motor vs en stock 2gr, i alle fall ikke sånn holdbarhetsmessig? Har sikkert lagt en den penger i den, tviler ikke på det, og det er en fin bil. Men om han får 1,3mill for den i disse tider? Det vil vel tiden vise :)
 #466541  av magnesmurf
 
Tviler egentlig. Men ikke umulig.
Mr Stein Inge hadde en prat med meg om 2gr, når han oppgraderte til smidd innmat. Det ble gjort fordi motoren raste etter at han kjørte 460hk med vanlig innmat. I og med at bilen fortsatt kjører med 460hk er nok ikke smidd innmat så dumt :wink:
 #466543  av ArildM
 
Neida, den er nok forsegjort og bygget skikkelig.
Godt mulig den kan vare i mange mange år med den effekten også. Og som du sier, skal du hente ut såpass mye effekt, og særlig med kompressor som gir enda mer moment i bunnen, så er det nok eneste vei :wink:
 #466548  av ArildM
 
Den der var grom.
Perfekt "restomod" eller hva man skal kalle det.
Startet bilkarrieren med Volvo 240, men tror ikke jeg slår over på gammel volvo med det første, men den der var uansett veldig innafor :D

"Står i låst garage, nyfikna grannar gps puckar, larm med åtgärd och kameraövervakning.
Vill inte ha massa brevvänner och bildsamlare. " :lol:

Ser ut som at den er godkjent i vognkort med alle mods også, så den bør la seg registrere, under tvil? :D
 #466550  av celicat23
 
Ikke noen utprega volvo fan selv, men disse 7 og 9 seriene i denne stilen fra glade bilsport/max power dagene, som alle ble bredda i stål og senka med gromme felger er skikkelig pene.

Første utgaven av C70 + 850 stasjonsvogn og noen v70 hadde jeg heller ikke direkte sagt nei til, men er ikke noe jeg jakter på heller :) En gammel S80 er ikke helt feil heller.
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271