TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367843  av ad92
 
hahaha, den bilen der har jeg faktisk sett på veien! Trodde ikke mine egne øyner :P :lol:
tror jeg hadde fallt i bakken å ristet i fosterstilling om jeg hadde opplevd ett slikt grusomt syn. Må ha sniffet syre for å plasere luftfilteret der på den måten, ser jo f*** ikke ut!! :lol:
 #368090  av Supramk3turbo
 
Meeen, hva skjer med den spoileren a?? Var vel ikke pent akkurat... Er vel en celica spoiler...
 #368138  av 2r-e-rik
 
celicat23 skrev:Til den prisen så kommer han til å ha den en stund også, så han kan like så godt melde seg inn her :lol:
helt enig.. samtlige toyota entusiaster burde å hard inn for at di gromme toyotaene burde være verdt minst mulig.. stikk i strid med alle andre merke entusiaster..
ganske spesielt at en volvo 242 er verdt mer enn en supra..
 #368144  av celicat23
 
2r-e-rik skrev:helt enig.. samtlige toyota entusiaster burde å hard inn for at di gromme toyotaene burde være verdt minst mulig.. stikk i strid med alle andre merke entusiaster..
ganske spesielt at en volvo 242 er verdt mer enn en supra..
Syns du det? Jeg syns alle burde sette prisen til 250.000kr for en importert bruktbil som er 20 år gammel jeg, så vil nok alle få 250.000kr :roll:
 #368184  av Andreazz
 
Så den der på Sommertreffet i Mo. Sto parkert rett bortenfor der alle andre TS-OGN MK3`ene sto :D Tror ikke noen så noe til eller snakket med eieren.. Den så meget pen og vellholdt ut, eneste som ødelegger er vell den vingen :roll:
Tenker meg også det er lagt inn litt prutingsmonn i den prisen, ivertfall nå når det er høst!
 #368202  av Mr_Storbrua
 
inzane2012 skrev:bilen har sidekjørt?? hva er sidekjørt for noe?? har han kjørt den mye på sida?
Har sikkert drevet å drifta med den.. :lol:
 #368240  av ArildM
 
:lol: Er dette pga som de sa i TopGear at alle produsenter må lage 50/50 miljøvenlige biler og vanlige biler? Aston Martin har vel lånt med seg Toyota IQ chassiet for å lage sine biler med lave utslipp. Men dette topper kaka :lol: Dem får i alle fall ned gjennomsnittsutslippet og med heftig hjuloppheng burde dette gi mange fantastiske opplevelser :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 271