TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454801  av ArildM
 
250000 er en meget drøy pris for en Replica.
Og replica er og blir jalla, imho.

Greit at folk tror at MR2en min er en Ferrari, heelt greit, jeg selv vet at det er en MR2. Hadde blitt kvalm av å gå rundt og fake meg til å eie en liksom Ferrari. Men det er meg da :)
 #454805  av magnesmurf
 
Husker at colten lå ute til 85k hvertfall.
NÃ¥ som den ligger til 49 hadde jeg faktisk vurdert den. Er jo en kul retro bil med sjarm, og den er veteran.
Hadde en sånn i familien når jeg var liten, men ikke turbo utgaven :lol:
 #454806  av Makk
 
Ferrari 308, den utvilsomt styggeste andungen i verden, og andemor vil ha 600 grandiose for den, den er jo på høyde med en jævla Lada sånn rent performance messig.

Garantert noen som har brent seg på innbytte og har kastet seg på finn.no sitt drømmeluftslott av priser
 #454807  av ArildM
 
Enig med deg Magne 8)
Evt bare en EVO motor så er du i boks?
Mitsubishi har jo brukt 4G63 motoren siden tidenes morgen, så den passer sikkert i denne også 8)

Mulig den er støgg, men fremdeles er det en ekte Ferrari, kontra en dyr replica :D
Hva med en forsikrig LS konvertering da? :lol:
 #454812  av celicat23
 
Hvis du kjøper deg en IS-F å smeller på ett WALD body kit så må jeg advare på forhånd om at det er påkrevd at jeg skal få komme å få være alene i garasjen med bilen din å gjøre skittene ting med meg selv mens jeg ser på den. Sånn er det bare.
 #454817  av magnesmurf
 
ArildM skrev:Denne hadde gått fint den også:
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82102854 :)
IS-F er noe helt annet :wink:

Som eier av en 300h har jeg noen små kommentarer og innspill.
Hvis du først kjøper en IS300h, det er kun F-sport som gjelder. Stylingen gjør jo hele bilen :wink:
Den er komfortabel og litt sportslig ja, men 223 hester hybrid er en helt annen verden enn 400+ hk i en V8 med ordentlig girkasse og momentan akselerasjon.

Hvis du velger en 300h er det pga lommeboken og fornuften, ikke hjertet. :wink:
 #454826  av celicapower
 
Mr2stord skrev:
inzane2012 skrev:Er ikke akkurat bare bare å få den tilbake til twinturbo oppsett da. Vertfall ikke om orginal delene ikke følger med...
Og probleme er? Lett å skru om, orginal delene fulgte jo og med her ;)

Siden du kjente an hva fikk an for bilen? Og hvor i landet havnet bilen hen?
 #454827  av Mr2stord
 
celicapower skrev:
Mr2stord skrev:
inzane2012 skrev:Er ikke akkurat bare bare å få den tilbake til twinturbo oppsett da. Vertfall ikke om orginal delene ikke følger med...
Og probleme er? Lett å skru om, orginal delene fulgte jo og med her ;)

Siden du kjente an hva fikk an for bilen? Og hvor i landet havnet bilen hen?
Heilt ærlig så veit eg ikkje. Ja kjenner han godt, jobbet med han fram til i sommer :) Han er no her på forumet og.
Litt utenom, så er han ein veldig dyktig bilmekaniker, og synd å miste han på jobben ;)

Eg har jo som før skrevet her, sett denne bilen på nært hold(var lagret hos meg sist vinter) Og den var meget bra, ein må jo ta alder med her. Men klager på pris er jo typisk norsk, alt skal være gratis og skal klages over. Eg følger med på ganske mangen forum og trenden er slik om det er no gammel Toyota,BMW,Opel,VW osv... Ikkje uten grunn biler no blir solgt ut av landet og.
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 271