TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sommertreff østlandet. Ny treffdato: 5. September.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #367593  av Supramk3turbo
 
Ganske sansynlig at jeg også svinger innom...Om jeg har fått bilen på veien igjen 8)
 #367786  av magnesmurf
 
Ser at det var fint vi utsatte treffet en uke. Det regner en god del i drammen idag :P

Får håpe neste søndag blir bedre :wink:
 #367790  av Scotty
 
Ja absolutt! :) Bilen og bakken er helt dekket av hagl, aldri sett noe lignende..

Mulighet for å sette inn denne listen med påmeldte i førstepost? :) Men dette er dog på forrige treffdato, og er ikke så mange som har sagt at de kommer på nye datoen..
PÃ¥meldte:
Audun F
stianøverland
Stian AB
SanAndre
TrustNo1
Scotty
AE86 Drifter
trd2000gt
jorgen20
TommR
Giske
Supramk3turbo

Kanskje:
Fred
EXS
mr2storbrua
Espen.R
johnnie_W75
Toffern
 #367858  av magnesmurf
 
Hvis du har sendt pm til alle fra forrige treff, så skal jeg kopiere over listen etterhvert. Vil bare gi folk litt tid på seg å svare.
 #367922  av ina
 
5. September har Midnightclub banekjøring på rudskogen... Så det passer dårlig for meg...
 #368115  av magnesmurf
 
Værvarlset ser fortsatt knall ut.

Siden det er litt uoversiktelig med hvem som er påmeldt osv, blir det ikke satt opp noen liste med påmeldte denne gangen.
Men regner med at vi blir 10+ biler som dukker opp hvertfall.
 #368163  av Supramk3turbo
 
Scotty skrev:Får desverre ikke kommet alikevel... Supra'n er sendt avgårde til lakkering :| Planen var egentlig å ha det gjort før treffet, men fyren brukte ca en uke på å få tid til å hente den..
Lakkering?? Igjen??
 #368356  av magnesmurf
 
Godt vær er fortsatt spådd for morgendagen?

Har null oversikt over hvor mange vi blir imorgen, men håper jo en del dukker opp.

Folk her får gi beskjed til alle kjente! :wink: