Dette EPC bildet du har linket til viser en "åpen" aksel, ikke LS Diff.
Leita litt på MicroCat`n for å finne ut av forskjellene på diffen. Svindyre greier hvis du må ha dette nytt.
på LS Differ brukes det "snap ring" (som skal byttes) og skal bare "rykkes" ut med rå makt.
Prøv å lag til en slagtersj som du skrur fast i skruene til drivaksel og rykk medbringern ut.
Kan skanne inn bilder og beskrivelse når jeg kommer meg hjem.
Kan ikke på skryte meg status som dyktig mekaniker heller.
vet ikke helt om jeg skjønnte hvor snap ringen satt. (eller det bare en låse ring, som sitter på "Akslingen" ? alla ring som låser seg når den kommer i et spor?)
hadde vært fint med bilder. ja
Eller leste på alltrac at dette var en "no no no" jobb.
mange som har annbefalt å la en spesialist gjøre det. (Var viktig å avtale fastpris

)
var også noen som nevnte at man måtte ha spesialverktøy (12 kant nøkkelsak?? og noe slikt)
hadde vært enkelt å bare montere den sammen igjen. og fylle ofte, og vaske godt før eu kontroll etc. men hadde vært kjekt å fått den i orden når jeg først har fatt den av. (bilen skal jo ha det bra også)
