Nürburgring 2010 - Lexus IS200
Legg innLagt inn:07 aug 2010 18:52
Hadde ein aldri så liten ferietur ned til ringen forrige veke. Hadde ein rolig tur nedover, med ferge frå Oslo-Kiel, ein dag i Hamburg på miniatyr museum: http://www.miniatur-wunderland.com/
Kan absolutt anbefalles!
Første kvelden på ringen, hadde me leid ein Suzuki Swift! http://www.rent-racecar.de/english/index.htm
Veldig hyggelige folk hos det firmaet, hjelpsomme og pratsomme. Siden me var nybegynnere på ringen, så fekk me ein informasjonsrunde i ein VW Touran 2.0TDi først. Alle veit vel korleis dei kjører med Transit der nede, så kan ikkje sei eg var skuffa når eg hørte kva bil det var
Sjåføren hadde 9000runder ++ bak seg på ringen, og kunne garantert kjørt den i blinde! Det var flatt jern frå første stund, og han kjørte forbi biler og sykler i fleng. Mens han forklarte beste spor, bremsepunkt, kva me måtte passe på osv... Glemmer ikkje når han kjørte forbi ein porsche 911 på utsida i ein skarp sving, mens han snudde seg til dei i baksete og forklarte kva for ein tulling han i porschen var
Satsinga vår i Swift'en var ikkje fult så hard, men var nok mange som følte seg pressa rundt bana den kvelden! Ein engelsk Daudi S3 av nyere årsmodell prøvde desperat å bli kvitt meg, uten å lykkes
Han som satt på med meg var likbleik, og rimelig bilsjuk etter den runden
(Skjønner ikkje kvifor).
La merke til ein Lexus LFA på parkeringen, og gjekk bort for å snakke med sjåføren. Som forøvrigt var verdens greieste mann! Han kunne fortelle at den han hadde der var ein av 2 siste generasjon prototyper, men at eg desverre ikkje fekk sitte meg inn i bilen
Snakka med han ei god stund, og han la fort merke til at det var Toyota og Lexus som sto nermest hjertet, så han tipsa oss om eit rimelig spesielt biltreff litt lenger nord: http://www.schloss-dyck-classic-days.de/
Uten å gå for mykje i detalj, så kunne han fortelle at dei skulle ha nokon rimelig sjeldne biler der oppe. Me bestemte oss fort for å droppe VLN langdistanseløpet som skulle gå på ringen lørdagen, og heller reise oppover der. Det angra me ikkje eit sekund på!!
Dei hadde samla ikkje mindre enn 9stk (!) 2000GT, pluss ein rekke andre lekre biler på toyota-standen. Den kvite 2000GT'en var forøvrigt 100% original med knapt 37.000km på telleren, pissestrøken!
For å ikkje nevne diverse gamle rallybiler, audier, supersjeldne auto union race biler osv...
Kan vel sammenlignes med å vere ein mini "goodwood festival of speed", og vart holdt for 5 året no.
Fekk såvidt testa IS200'en utpå også, og må sei at den oppførte seg meeeget bra! Når eg no ser på kordan bilen oppfører seg med TTE fjærer og Bilstein dempere (og ellers original), så skjønner eg ærlig talt ikkje kvifor folk investerer i coilovers.... Bilen henger meget godt, og var godt balansert under innbremsing og i svingene. Kjørte fra diverse M3 og porsche verden som ikkje hang på i svingene. Eg hadde ikkje nok kraft på slettene til å henge på dei kraftigste bilene, då eg sliter kraftig med heat-soak etter kort tid på bane....
Neste gang blir det garantert fly ned, og leie ein swift for ei helg. Turen ned var ærlig talt for lang til at eg orker det, men det er kanskje glemt til nesteår
(sa garantert det samme i fjor og
)
Men, kanskje litt bilder passer inn også. Alle er tatt med Canon EOS 550d, og ei halvgod sigma linse. Forøvrigt er ingen redigert foruten litt crop her og der.
Swift'en me leide:

Diverse Ferrari 599XX:






Litt diverse frå Ringwerke:





Nürburg slott:

Diverse frå banekjøring:
(er forøvrigt Sabine som kjører ringtaxien på bildene)











Og selfølgelig, det obligatoriske bildet for å bevise at eg og bilen har vert på ringen:


Litt frå DYCK Classic Car Meet:






































Har forøvrigt tatt masse meir bilder, men har ikkje fått sett igjennom alt endå. Garantert fleire bilder ein plass som er verdt å legge ut her ettekvert
Kan absolutt anbefalles!
Første kvelden på ringen, hadde me leid ein Suzuki Swift! http://www.rent-racecar.de/english/index.htm
Veldig hyggelige folk hos det firmaet, hjelpsomme og pratsomme. Siden me var nybegynnere på ringen, så fekk me ein informasjonsrunde i ein VW Touran 2.0TDi først. Alle veit vel korleis dei kjører med Transit der nede, så kan ikkje sei eg var skuffa når eg hørte kva bil det var


Satsinga vår i Swift'en var ikkje fult så hard, men var nok mange som følte seg pressa rundt bana den kvelden! Ein engelsk Daudi S3 av nyere årsmodell prøvde desperat å bli kvitt meg, uten å lykkes


La merke til ein Lexus LFA på parkeringen, og gjekk bort for å snakke med sjåføren. Som forøvrigt var verdens greieste mann! Han kunne fortelle at den han hadde der var ein av 2 siste generasjon prototyper, men at eg desverre ikkje fekk sitte meg inn i bilen

Uten å gå for mykje i detalj, så kunne han fortelle at dei skulle ha nokon rimelig sjeldne biler der oppe. Me bestemte oss fort for å droppe VLN langdistanseløpet som skulle gå på ringen lørdagen, og heller reise oppover der. Det angra me ikkje eit sekund på!!
Dei hadde samla ikkje mindre enn 9stk (!) 2000GT, pluss ein rekke andre lekre biler på toyota-standen. Den kvite 2000GT'en var forøvrigt 100% original med knapt 37.000km på telleren, pissestrøken!
For å ikkje nevne diverse gamle rallybiler, audier, supersjeldne auto union race biler osv...
Kan vel sammenlignes med å vere ein mini "goodwood festival of speed", og vart holdt for 5 året no.
Fekk såvidt testa IS200'en utpå også, og må sei at den oppførte seg meeeget bra! Når eg no ser på kordan bilen oppfører seg med TTE fjærer og Bilstein dempere (og ellers original), så skjønner eg ærlig talt ikkje kvifor folk investerer i coilovers.... Bilen henger meget godt, og var godt balansert under innbremsing og i svingene. Kjørte fra diverse M3 og porsche verden som ikkje hang på i svingene. Eg hadde ikkje nok kraft på slettene til å henge på dei kraftigste bilene, då eg sliter kraftig med heat-soak etter kort tid på bane....

Neste gang blir det garantert fly ned, og leie ein swift for ei helg. Turen ned var ærlig talt for lang til at eg orker det, men det er kanskje glemt til nesteår


Men, kanskje litt bilder passer inn også. Alle er tatt med Canon EOS 550d, og ei halvgod sigma linse. Forøvrigt er ingen redigert foruten litt crop her og der.
Swift'en me leide:
Diverse Ferrari 599XX:
Litt diverse frå Ringwerke:
Nürburg slott:
Diverse frå banekjøring:
(er forøvrigt Sabine som kjører ringtaxien på bildene)
Og selfølgelig, det obligatoriske bildet for å bevise at eg og bilen har vert på ringen:
Litt frå DYCK Classic Car Meet:
Har forøvrigt tatt masse meir bilder, men har ikkje fått sett igjennom alt endå. Garantert fleire bilder ein plass som er verdt å legge ut her ettekvert
