TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tom's 3S-GTE- Litt hjelp?

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #409209  av Toms_3S-GTE
 
Ace skrev:Pen bil , men jaggu godt du hadde planer om å gjøre noe med eksos.... for det som var montert tidligere på bilen var ikke bra :oops: :oops:

Men men , noen liker morra , noen liker dattera

Jeg endte opp med å plassere forsterker og kondis i bagasjerom enn så lenge. Litt jobb å trekke kabler men . Ok løsning frem til man vil ha mer hester og skal til å bruke plassen til noe annet ^^

beklager dårlig kvalitet på bildet, er gammelt mobil bilde i mørke

Bilde
Takk takk, ja det eksos anlegget som stod på ble for mye av det "gode" :lol:

Ser bra ut det (ihvertfall det man kan se :wink: ) Vurderer fortsatt hvor jeg skal montere mine forsterkere. Får jeg tak i noen små nok (fysisk størrelse) vurderer jeg sterkt å plassere de i kassene bak sete ryggen.
 #409677  av Toms_3S-GTE
 
Fått gjort litt mer på bilen idag. Endelig fått rivd ut alle (nesten) de forferdelige hjemmelakkerte delene i dashbordet mitt.

Bilde

Bilde

Gruer meg til å finne ut av dette reieret:

Bilde

Noen som har ett tips på hvordan jeg kan løse dette:
Bilde

Gjengene er ikke lange nok til å rekke opp i girkula, tror de er for store også.... Eneste løsningene jeg har klart å kommet på er å dreie ned gjengene og lage en forlenger med riktige gjenger. Eller kappe den og sveise på en bit med riktige gjenger...
Sist redigert av Toms_3S-GTE den 28 mar 2012 20:34, redigert 1 gang totalt.
 #409701  av DanielJ
 
jepp, varm opp en kniv og smelt/skjer bort ca. 0,5-1,0cm av plasten inni! Måtte gjøre dette på min.



Nøkkelreima henger rundt kula, men slik ser det i allefall ut :)
Bilde
 #410315  av Toms_3S-GTE
 
Vet ikke om noen av dere har sett dette, men har jobba litt med å få ordna carbon fiber interiør til bilene våre.

Kikk her om dette høres interisangt ut for dere: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 46&t=40313
 #410330  av Toms_3S-GTE
 
Skal ikke ha noen interiør deler og da? Mangler 2 stykker for å få de største delene i dash bordet produsert nå. :P

Alle delene blir produsert om 5 eller fler er interisert ;)
 #410355  av Toms_3S-GTE
 
Prisen for følgende deler:
Gear Gaiter Surround In Carbon - £35 - 324,-
Ash Tray Overlay Carbon - £25 - 231,-
Centre Dash Overlay In Carbon - £129.99 -1202,-
Left Side Dash Overlay In - £79.99 -740,-

Dette er priser før en eventuell group buy, der er det muligheter for ganske gode rabatter. Når det gjelder frakt så har jeg ingen ide på har jeg ingen ide på hva det kommer på.

Jeg jobber ikke med Ben på noen som helst måte annet enn at jeg har mast på han om deler til våre LHD biler, og hvis jeg får mer enn 5 interiserte på de forskjellige delene i tråden min blir de produsert.

Det å skrive seg på interesse listen er ikke bindene på noen som helst måte, det er kun for å finne ut om det er nok interesse for delene. Etter at "interesse"-tråden er ferdig, lager vi en ny tråd for group buy'en ;)
 #431522  av inzane2012
 
nei, du holder på med denne enda altså?? har vert stille så lenge her at jeg trodde vertfall du hadde gitt opp hele greia eller noe sånt :)
må ta å hive opp noen nye bilder av bilen din nå!

Ang dreneringa så husker jeg ikke helt, du får ta av skjermen og se :)
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27