TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tom's 3S-GTE- Litt hjelp?

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #393351  av Toms_3S-GTE
 
Audun F skrev:Sentrert da eller? :) Ser jo fett ut foreløpig!
Sentrert og med diffuser selvfølgelig ;) Spørsmålet nå er ett enkelt 3 toms rør fra DP og ut, eller 2x2.5" rør fra DP og ut.
Eventuelt 2x3" fra DP og ut :P Er ute etter sportslig lyd i bilen, men ikke sånn typisk effekt anlegg lyd :P
 #393514  av Toms_3S-GTE
 
inzane2012 skrev:ja det skjønte jeg :) men tenkte mer på hvordan det blir seendes ut på en mr2 :)

men uansett artig med folk som prøver noe nytt, så jeg syns du absolutt skal prøve detta :P
Ja er jo ikke akkuratt umulig å endre det seinere om det skulle se jævli ut :P

Holder på med en "HD" utgave av modellen nå. Denne er 3 ganger mer detajert enn den jeg la ut her om igår,
skal ta å dele den opp også så dere kan se planen for å få bygd denne;)
 #393595  av Toms_3S-GTE
 
Som jeg lovde, her er "HD" utgaven, har også endra utløpene til 2,5" rør og benyttet 45 graders bøyde rør isteden for å bare lage en 45 graders vinkel på rørene.
Denne ble så sinnsykt mye bedre enn den forrige at jeg ble til og med overrasket selv :lol:
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 front 3-4.jpg
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 front 3-4.jpg (549.73 kiB) Vist 2103 ganger
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 rear 3-4.jpg
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 rear 3-4.jpg (432.84 kiB) Vist 2103 ganger
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 Top.jpg
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 Top.jpg (292.08 kiB) Vist 2103 ganger
Silky smooth on the inside? Yeeeeees :P
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 Internal Detail Front.jpg
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 Internal Detail Front.jpg (459.52 kiB) Vist 2103 ganger
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 Rear Detail.jpg
Proto 21 HD - Test Compact Assembly Components 1x3inch to 3x2 Rear Detail.jpg (480.1 kiB) Vist 2103 ganger
 #393716  av Toms_3S-GTE
 
inzane2012 skrev:har trua jeg :)

Det har jeg og! Spesielt etter å ha fått lagd den nye utgaven, da er det jo sjangs for at det blir seende proffesjonelt ut og :P Dama bestod eksamen idag med 6'er som karakter så sveisinga skulle ihvertfall i boks ^^
 #393763  av Toms_3S-GTE
 
Hadde jeg bare fått 6 like mange ganger på skolen som jeg gjør nå hadde jeg vært proffesor i ett-eller annet xP

Oh, og jeg holder på med enda en utgave av eksosen, eller en enda mer detaljert en :P
 #394015  av Andrepedersen
 
Toms_3S-GTE skrev:Hadde jeg bare fått 6 like mange ganger på skolen som jeg gjør nå hadde jeg vært proffesor i ett-eller annet xP

Oh, og jeg holder på med enda en utgave av eksosen, eller en enda mer detaljert en :P

Må ikkr gjøre den så detaljert at du ikke får til å lage den, hehe! :lol: neida, men det kan kansje bli kult med den type endestuss, har ikke sett den på mr2 eller på så mange andre "gatebiler" før, så de blir spennende å se :) Hvordan går det med interiøret ?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27