TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Mr2 AW11 - Oppdatering siste side

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #371559  av predator
 
Gratulerer da, trodde ikke du skulle få godkjent med de bredderene og felgene der.
Dritfeit mk1. Jaggu misunnelig der altså .
 #371585  av acer
 
Nei har noen andre felger på den i dette øyeblikk. :P + Wilwoodene måtte også av. :( Men nå skal alt på igjen snart. :) Wilwoodene, felgene, sota baklyktene og senkefjærene. De tok også en kopi av et skriv jeg var på toyota og fikk laget. Det står at det ikke lages nye fjærer lenger så de på biltilsynet kunne gjøre et unntak når det kom til fjærer. :P
 #371786  av acer
 
Atle Ingebrigtsen: Jeg har kasser der jeg har de orginale delene oppi. :wink: Jepp har merket det blir mindre og mindre med orginale delene til de. :( Litt synd egenligt siden det virker som det er nå etterspørselen er stor. :(

Bose: Jepp fremdeles 4agze maskin i denne. :twisted: De sa ingenting om motoren på biltilsynet. :wink:
 #371850  av marlboro1310
 
acer skrev: Jepp fremdeles 4agze maskin i denne. :twisted: De sa ingenting om motoren på biltilsynet. :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 #371867  av Terjen
 
Grattis med godkjenningen! :) Det var bra. Så nå er det bare å koseskru litt så er den tilbake slik den skal. :P


Den har visst vært i MR2 Only Magazine ja, journalistfyren lovde å sende meg et eksemplar av det bladet, men det holdt han ikke så jeg fikk aldri sett det, bare hørt om det i ettertid.. :)
 #371888  av tojo
 
Terjen skrev:Grattis med godkjenningen! :) Det var bra. Så nå er det bare å koseskru litt så er den tilbake slik den skal. :P


Den har visst vært i MR2 Only Magazine ja, journalistfyren lovde å sende meg et eksemplar av det bladet, men det holdt han ikke så jeg fikk aldri sett det, bare hørt om det i ettertid.. :)
Bilen var i en 4 siders reportasje i Februar 2008 utgaven av MR2 Only Magazine. (i Desember utgaven 2008 var det 3 sider om en av Arne Rebel sine AW11)

Gratz med godkjenningen, godt at en av norges peneste aw11 er på veien igjen. :D
 #371939  av lasse
 
Grattis med godkjenninga ja!!
Vet hvor deilig det er å være ferdig med det greiene der!
Tror jeg ver innom 5 ganger med min, måtte bytte motor for å få den gjennom jeg da...
 #374217  av JohnRmk1
 
acer skrev:Anders gullstein : Jeg er ikke sikker om den har vært i MR2 Only magasinet.
Den har vert i mr2 only magasinet.Jeg har det bladet hjemme :D

Gratulerer med godkjenningen!
Må si at jeg blir grønn av misunnelse hver gang jeg ser denne bilen :mrgreen:
verdens kuleste mk1 etter min mening! :twisted:
 #374404  av acer
 
JohnRmk1: Takker! Angående det med MR2 Only magasinet visste jeg ikke. :) :P Men da fikk jeg klarhet i det også. Digger selv Mr2en, men det noen småting jeg ikke akkurat liker med den. :P Foreksempel noe steinsprut og noe lakkskader. Men dette synes ikke på avstand såklart. :)

Andrepedersen: Det er Terjen her på forumet som har bygd den. Han har skiftet ut 4age motoren med en 4agze. :)

Skal prøve å få lagt inn en oppdatering. :) Men jeg har formatert pcen. Dermed ble bildene jeg hadde tatt slettet. :( Så er nødt å til å ta nye bilder.
 #422251  av acer
 
Beklager for dobbeltpost. Vet ikke hvordan det er med reglene her på forumet. :)
Det er lenge siden jeg har oppdatert her nå så jeg tenkte det var på tide med en update.

Den har fungert utmerket utenom noen små problemer. På vei hjem fra Gatebil Rudskogen i 2011 når jeg var på vei hjemover. Da fjusket den opp Røldal. Det var en av jordingskablene som var smeltet. :P Men når jeg og broren min fikk lagt opp jordingskabler ble det slutt på fjuskingen. :)

Et annet problem jeg hadde var at den var vanskelig å starte en dag. Da var det pluggene som var problemet.

Jeg går for tiden på skolen i Stavanger og bilen står i Haugesund. Det blir ikke så mange oppdateringer fremover.
Men når jeg er ferdig med skolegangen blir det mest sannsynlig flere oppdateringer.

Men noen av tingene jeg har kjøpt den til i senere tid er skulderputer, nytt ratt, AEM bredbåndslambda og Rockford Fosgate høyttalere. Skulderputene står allerede i bilen og det nye rattet, men AEM bredbåndslambda skal monteres.

Jeg har store planer for bilen, men dette blir ikke realisert før etter skolegangen. :roll: Det neste som skal kjøpes inn er olje til motor og girkasse og nye dekk.

Her er noen bilder av de ulike delene (tatt med mobilkamera :oops:)

Dette er bredbåndslambdaen. 8)
Bilde

Det rattet som sto i bilen fra før. 8)
Bilde

Det nye rattet. 8) omp corsica 350mm
Bilde

Montert
Bilde
Sist redigert av acer den 26 jan 2013 15:31, redigert 1 gang totalt.
 #422254  av ArildM
 
Hadde nesten glemt denne, godt å høre at den er i gode hender :)
 #422258  av marlboro1310
 
fresht, motoren funker bra? og bilen har det ellers bra? jeg har solgt alt jeg har av MR2 er, både GTi og Turbo og konvertert til tysk, både BMW og Audi :)