TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Celica St185 Rallyprosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #436813  av sleeper
 
Mulig mats_24 har noe på gang ang dogboks.. hør med han om du er int..
 #436832  av ArildM
 
Ikke rart du sliter kasser sånn som bilen går :mrgreen:
 #436950  av fdfx3
 
Seq.kassetil ST185 fins det? og i såfall hvor mye koster noe sånt, det hadde bare vært EPIC!
 #436981  av celica_st185
 
Det finnes ja, men har vært dyre di som jeg har funnet til nå. Billigste alternativet jeg har sett til nå er å kjøpe doginnmat og sette på seqshifter utenom. Kommer vel på ca 45-50k +moms og frakt
 #437139  av mats_24
 
Beklager sent svar. MEN vi snakker om en quife innmat som blir montert inn i eks hus, da er detta noe er skikkelig gromt og ikke minst holder. du kan snakke med marius Gjevik Hos Bullstar. Forøverig en kompis av meg som eier og driver firma, har en CV som oss normale dødelig drømmer om. Hils Fra Mats Hillmann, så blir dere sikkert enige. Bullstar.no
 #437142  av fdfx3
 
mats_24 skrev:Beklager sent svar. MEN vi snakker om en quife innmat som blir montert inn i eks hus, da er detta noe er skikkelig gromt og ikke minst holder. du kan snakke med marius Gjevik Hos Bullstar. Forøverig en kompis av meg som eier og driver firma, har en CV som oss normale dødelig drømmer om. Hils Fra Mats Hillmann, så blir dere sikkert enige. Bullstar.no
Mhm, men da er det dogboks med seq shifter ikke sant? da er det vell egentlig ikke sequensiellkasse?
 #444033  av celica_st185
 
Lenge siden sist oppdatering her nå, men har kjørt en del løp pluss Gatebil siden sist. Beste resultat fikk vi på sørlandssprinten hvor vi ble nr. 8 totalt.
Ellers har jeg bestillt meg dogbox, som kommer i august :D Bilen får da en toppfart på under 200kmt, og vil bli mye bedre og mer effektiv å kjøre.
Fikk ett par biler på Speedhunters etter gatebiltreffet på Rudskogen, pluss noen andre bra som dukker opp på facebook. Bilen fungerte helt supert frem til det kom stygge lyder på lørdagen, og det var desverre lageret på den ene råden som tok helt slutt. Legger ved noen linker under for di som vil se bilder :)

Bilde
Fra Gateil sin side

http://www.speedhunters.com/2014/07/why ... eel-drifts



https://www.facebook.com/media/set/?set ... 017&type=1
 #445919  av celica_st185
 
Da er sesongen for i år slutt... Fikk kjørt 7 løp, Gatebil og DHB. Fikk 4 fullførte løp og 3 brutt pga. tekniske problemer. Masse tid i garasjen med girkasser/motortrøbbel.

Ny girkasse ligger klar med doginnmat, må bare slipe til ett drev. Motor ble bygget ny i oktober, så den skal være klar for en ny sesong.

Fikk ett skikkelig haveri på Rally Hedemarken, der jeg fannt igjen den ene råden opp girkassen :lol:

Bilde

Bilde

Før det hadde vi tidenes luftetur, da vi hoppet 40m på Engsethhoppet :D

Bilde

Nå blir bilen plukket ned og sandblåst, så satser vi på å være igang igjen til vinteren :)
 #447491  av celica_st185
 
Fikk tak i ett par gromme bilder fra Rally Hedemarken :D
_BW26107-fulloppløselig privat bruk - Copy.jpg
_BW26107-fulloppløselig privat bruk - Copy.jpg (1.07 MiB) Vist 2173 ganger
AC7Y9440-lite.jpg
AC7Y9440-lite.jpg (410.21 kiB) Vist 2173 ganger
 #447492  av ArildM
 
Snakker vi rådebank? :shock: :lol:
Helrå bilder og bil, rart den holder i sammen med den lufta dere får! :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13