TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt moderate 7M-GTE prosjekt :)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #399704  av tomrnk
 
ArildM skrev:Helværst :D
takk for det :). Sett råere bygg på forumet, men håper det blir helt greit når den er på veien igjen :-)
 #399960  av tomrnk
 
Noe småtterier i posten i dag og :D
Blitz SS dump ventil. Mulig jeg må bytte fjøre til en sterkere en, men det finner jeg fort utav etterhvert.
Fikk også gulvmattene! De så egentlig veldig bra ut. Blir spennende og få de i bilen å se passform.
Vedlegg
29092011120.jpg
29092011120.jpg (316.4 kiB) Vist 2053 ganger
29092011119.jpg
29092011119.jpg (471.63 kiB) Vist 2053 ganger
 #400376  av tomrnk
 
Deilig å se at det nærmer seg enden i motorrommet :mrgreen:
Vedlegg
Foto0944.jpg
Foto0944.jpg (210.43 kiB) Vist 2040 ganger
 #400384  av ArildM
 
Snart tid for oppstart 8)
 #400397  av tomrnk
 
ArildM skrev:Snart tid for oppstart 8)
gruer meg skikkeli til oppstart, og benking til våren!
 #400405  av Andreazz
 
Hvor har du handlet matten til bagasjen? Har den klippsene for å festes på seteryggene?

Motoren ser meget bra ut :D Nå som vinteren nærmer seg har du god tid på å finpusse :mrgreen:
 #400430  av tomrnk
 
Andreazz skrev:Hvor har du handlet matten til bagasjen? Har den klippsene for å festes på seteryggene?

Motoren ser meget bra ut :D Nå som vinteren nærmer seg har du god tid på å finpusse :mrgreen:
lurer på om jeg kjøpte de fra suprastore.com
husker ikke helt, men det kan jeg sjekke opp i morgen :) kjøpte matten foran også. Men det fulgte ikke med festeklips, og hullene i matten må tilpasses selv. Det er heller ikke tatt hensyn til reservehjulet på matten. Kosta litt da... Tror det ble rundt 1800,-

blir nok litt finpussing i vinter ja. Også har jeg vel langsiktige planer om nye sparco stoler og trekke opp resten av iteriøret. Har også begynt å tenke tanken om bodykit på bilen, samt carbon panser, bakluke og tak. + opplakkering. Men ting har desverre en lei tendens og skjære seg med planene mine :p så ille at jeg forventer nestn motorhavari før jeg kommer meg på rullene :p

kan også nevne at downpipe og pulssplitt manifoilen er ferdig, og at eksosen forhåpentligvis blir ferdig i morgen :-) ble custom 3" eksos istede for blitz. Er veldig fornøyd med jobben kompisen min har gjort så langt! Uten han hadde prosjektet blitt lagt på is!
 #400572  av tomrnk
 
Andreazz skrev:Hvor har du handlet matten til bagasjen? Har den klippsene for å festes på seteryggene?

Motoren ser meget bra ut :D Nå som vinteren nærmer seg har du god tid på å finpusse :mrgreen:
Gulvmattene fikk jeg tak i hos suprastore.com ja :-)
 #400703  av tomrnk
 
Da er det ikke mye igjen egentlig! Ser ut for at det blir et opphold før bilen blir gjort ferdig. Må finne en vinterlagringsplass til bilen ser det ut som. Så da blir det vel ikke gjort noe i vinter..

det som står igjen:

Skifte bensinpumpe og legge opp strøm direkte fra dynamoen
Ny fuelrail
FÃ¥ opp trykkgata til IC
ledningsnett og sprutet

Selvfølgelig mye annet småtterier som står igjen, men det er mest kosmetisk.

Så får vi håpe at bilen blir klar til ACR!
Vedlegg
13102011122.jpg
13102011122.jpg (483.8 kiB) Vist 1979 ganger
 #402345  av tomrnk
 
Da var gobilen satt på vinterlagring :(
Bare og handle inn siste rest av deler nå i vinter, og få bilen klar i april :D
 #416671  av tomrnk
 
Vurderer og selge bilen pga familie økning :-)

Lite som gjenstår før denne er startklar! BUD ønskes. Ta kontakt for info :-) ( det meste står i tråden )
 #431998  av tomrnk
 
Jaja, etter en utrolig motløs periode har vi henta bilen fra lagring :-) begynner å ha ladet opp pågangsmotet, så da er vi vel i gang igjen:-) småtterier som står igjen, så jeg håper å ha tid til å gjøre mesteparten før vinteren. Så blir vel bilen satt bort til våren for å få fikset ledningsnett og ecu. Må vel prøve å legge ut noen bilder etter hvert :lol:
 #432004  av tomrnk
 
inzane2012 skrev:litt OT her, men hver gang jeg ser at du har komt med ett innlegg, så tror jeg alltid brukernavnet ditt er tomrunk :P
Da ser du etter en gang til, så ser du fort at du trodde feil..
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10