TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Petters MR2 Mk2(Straks igang for fullt)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #394894  av MRPETTER
 
Blitt mest jobb hittil denne uken:/
Måtte også en tur på 4. Juli på Lillestrøm og cruise litt amcar:)
Men idag skal jeg starte med rustsveising, og tetting av hull etter gamle spoileren:) kommer bilder ikveld:)
 #395437  av MRPETTER
 
Driver på som F. om dagen med bilen, så jeg har nesten ikke tid til å ta bilder;P
Men her er noen bilder jeg tok da jeg kappet ut og lagde nye deler på bilen sist helg:)
Bare så det er sagt, så er ikke sveisinga slipt ned enda da bildene er tatt:)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #398805  av DanielJ
 
Vært stille her en stund? Er det noen framgang med MR2'en? :)
 #399932  av MRPETTER
 
DanielJ skrev:Vært stille her en stund? Er det noen framgang med MR2'en? :)

Har skjedd ganske mye egentlig, har fått på carbon dører, vippelyscover, sidepaneler, framskjermer, panser, bakluke, motorluke, innerpaneler på dører og carbon vinge

Har fjernet innerskjermene fremme, og modifisert så jeg får senket bilen så lavt som jeg hadde planer om (ble et sted rundt 70-75mm foran om jeg ikke husker feil)

Har også fått sveist bort all rust, fjernet innmaten på vippelyktene for og montere ledd lys, og er godt igang med styling og grunnarbeid: )

Skal ta bilder og legge opp når jeg får tid:) men har MYE annet enn bil og drive med om dagen desverre:(
 #399939  av 3rlend
 
slutt å være kjip å legg ut bilder :P
 #399999  av MRPETTER
 
Hehe, skal få ut noen bilder:)
ellerså kommer det ikke til å skje så mye med motoren før jeg er ferdig på skolen neste år:/
Men har fått en god jobbavtale da jeg er ferdig, så da blir forhåpentligvis bilen ferdig relativt fort:)

Kan også legge til at det mest sannsynlig blir poppet på skjermbreddere(i karbon selvfølgelig) utenpå karbonskjermene, for og få fullt utslag på rattet uten subbing med 18 og 19" hjul og "ekstrem" senkingen jeg har gjort:)

Nissan Rolv Jacobsen som det står om i nye gatebil ligner egentlig VELDIG mye på mr2en min sånn den begynner å bli, bare at jeg har mye mere karbon:)
 #400115  av Drafter
 
Så ikke ut som du hadde fått skikkelig gjennomsveising på bildene av kanalen der men, hehe :P
Planer med motoren da?
 #401436  av DanielJ
 
Oppdatering? Bilder?
 #404593  av FT86
 
Jeg venter også på bilder av denne :) jobber hardt du!

kunne jeg kjøpe border fronten din eller ble det ikke noe av?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18